Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2949
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg har ingen erfaringer med opiater fra før, men har alltid hatt lyst til å prøve denne rosa drinken fylt med sprite, isbiter og candy.

Nå har jeg vært så heldig å fått tak i en flaske med ekte "lean" på 118ML etter flere år med leting på DW etc.

Flasken inneholder (pr 5ml);
Codeine Phosphate: 10ML
Promethazine Hydrochloride: 6.25MG



Jeg har lest at de forfalsker flaskene ved å smelte bunnen for å fylle den opp igjen med benzo\RC etc - men denne ser 100% legit ut.

Noen som har erfaring med dosering og hvordan candy jeg skal bruke? Regner med 5ML er for lite?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Står at det er 10mg Kodein per 5ml. Bruk litt matematikk. Her finner du en god del info om kodein (blant annet dosering). Threshold oralt er 30mg. Begynn med det og trapp sakte opp.
Sist endret av kamelia; 14. januar 2020 kl. 14:46.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
kamelia: Takk! Kan forøvrig komme med update om hvordan rusen var. Forslag til candy? Eller går det greit uten - uten at smaken blir for jævlig?
Kodein smaker vondt!! Kjøp sure flasker eller hva de heter (rosa og turkis) smågodt.
Promethazine booster effekten av kodeinen, så du burde doser litt lavere enn hva du hadde gjort om det kun var kodein, ihvertfall til å begynne med. Kodein hemmer det ensymet som gjør kodein om til morfin i førsteomgang, så du vil bli mer stein jo fortere du får i deg dosen din. Sitte å sippe på det er egentlig ganske waste. Du burde la det gå noen timer før du redoser for å få mest mulig ut av flasken din.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
De pleier å putte jolly ranchers oppi, kan kjøpe det på denne norske siden, og de blander hostesaften med sprite. Ellers er det sikkert ikke så viktig med candy oppi. Spør gjerne på r/lean også, masse tullinger der med peiling.

Sitat av Alge Vis innlegg
Promethazine booster effekten av kodeinen, så du burde doser litt lavere enn hva du hadde gjort om det kun var kodein, ihvertfall til å begynne med. Kodein hemmer det ensymet som gjør kodein om til morfin i førsteomgang, så du vil bli mer stein jo fortere du får i deg dosen din. Sitte å sippe på det er egentlig ganske waste. Du burde la det gå noen timer før du redoser for å få mest mulig ut av flasken din.
Vis hele sitatet...
Vet du hvor mye promethazine booster effekten?
Sist endret av kamelia; 14. januar 2020 kl. 15:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Alge: Takk! Tenkte å lage en kopp med ca 15ML som jeg deler med en kompis. + surt candy høres bra ut hvis kodein smaker jævlig. Appreciated!
Sitat av kamelia Vis innlegg
Vet du hvor mye promethazine booster effekten?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om det faktisk booster opiater, tror ikke det, men det booster rus effekten. Man blir mer stein av å blande det med opiater. Hvor mye det gjør er jeg ikke sikker på, der må man prøve seg litt frem tror jeg.
Tror det blir litt vel mye promethazine om du skulle trenge litt ordentlig dose med kodein, så jeg er ikke så begeistret for lean i teorien. Men jeg har høy toleranse jeg.

s
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
UPDATE;
Fylte en kopp på ca 0.5L med sprite, candy og ≈25ml. Delte den med en kompis. Merket lite - ble litt avslappet og litt "tom" i hodet. Laget en ny kopp alene nå med 15ml (målt opp) - drikker den opp og legger flaska i "boden". Absolutt ikke verdt 2000NOK, men det smakte godt ihvertfall og hele poenget var å prøve det en gang for å se hvor hypen kom fra. Kjedelig opplegg, men forstår at man lett kan bli retard eller ende opp som tatovert soundcould-rapper hvis man drikker det nok. Anbefales ikke.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
UPDATE;
Fylte en kopp på ca 0.5L med sprite, candy og ≈25ml. Delte den med en kompis. Merket lite - ble litt avslappet og litt "tom" i hodet. Laget en ny kopp alene nå med 15ml (målt opp) - drikker den opp og legger flaska i "boden". Absolutt ikke verdt 2000NOK, men det smakte godt ihvertfall og hele poenget var å prøve det en gang for å se hvor hypen kom fra. Kjedelig opplegg, men forstår at man lett kan bli retard eller ende opp som tatovert soundcould-rapper hvis man drikker det nok. Anbefales ikke.
Vis hele sitatet...
Du har jo nesten ikke tatt noe i det hele tatt. For å få ordentlige effekter må du opp på 120 mg kodein. 25ml tilsvarer 50 mg kodein, og du delte det med en annen. Er ikke rart du ikke fikk funk. Dere skulle drukket halve flaska hver
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
"Sinna Markmus":

Ja, ser nå i ettertid at det ble for lite. Kjente likevel litt av effekten men fult mulig det var placebo. Har halve flaska igjen - får spare den til senere.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forstår godt at du ikke kjente noe, da dosen er veldig lav. 15ml tilsvarer kun én paralgin forte(30mg kodein).
Kodein i seg selv er ekstremt kjedelig, alle i utlandet røyker cannabis på toppen, da er da du får god form.
Jeg pleier å drive med disse når jeg er på ferie i hjemmelandet mitt hver sommer. Du trenger verken godteri eller Sprite for å oppnå rus på hostesaft. Unntaket er hvis du skal ta bilder og slikt for å flexe på snap eller no/ eller ikke takler smaken. :-P