Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3243
Overførte litt penger til min Paypal konto for første gang forige onsdag, pengene har ikke kommet ennå. Det står at det skal ta 1-2 dager i norge, men nå har det godt en uke men fortsatt ingen penger

Jeg bruker DNB nettbank, og jeg er ganske sikker på at jeg har sendt riktig. Men jeg lurer på hva Overførings-ID er, skal den skrives inn i KID feltet eller melding feltet når jeg er på nettbank?

Uansett, har kontaktet PayPal også for 2 dager siden, men ingen svar fra dem
>

FY så tregt
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Förste gang tar det litt tid, og helga er ikke med som virkedager, så det har tatt 5 dager for dem.

Overföringsid? Tenker du på den som du får av paypal? Denne skal isåfall i meldingsfeltet.

Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Förste gang tar det litt tid, og helga er ikke med som virkedager, så det har tatt 5 dager for dem.

Overföringsid? Tenker du på den som du får av paypal? Denne skal isåfall i meldingsfeltet.

Vis hele sitatet...
Ok, Takk
▼ ... mange måneder senere ... ▼
fikk du pengene ? og skal Overførings-ID skrives inn i KID feltet eller melding feltet når jeg er på nettbank?
Transfer ID/Overførings-ID skal skrives inn i meldingsfeltet. Putter du den der det står KID vil du bare få feil, ettersom kid er kun tall.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Transfer ID/Overførings-ID skal skrives inn i meldingsfeltet. Putter du den der det står KID vil du bare få feil, ettersom kid er kun tall.
Vis hele sitatet...
okei. da er det bare og vente på overføringen..
Sitat av zeicko Vis innlegg
okei. da er det bare og vente på overføringen..
Vis hele sitatet...
Du må også overføre penger fra en konto som har eksakt samme navn som den du har på paypal. En bokstav feil eller mammas bankkonto, og pengene blir returnert.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Du må også overføre penger fra en konto som har eksakt samme navn som den du har på paypal. En bokstav feil eller mammas bankkonto, og pengene blir returnert.
Vis hele sitatet...
åssen er det med mellom navn ?
eksempel
bank - ola norman hansen
paypal - ola hansen
Sitat av zeicko Vis innlegg
åssen er det med mellom navn ?
eksempel
bank - ola norman hansen
paypal - ola hansen
Vis hele sitatet...
Noen har fått det feil og noen har fått det riktig. Bruk alltid det navnet du registrerer hos nettbanken. ALT ANNET er svindel. Har du ikke brukt mellomnavn i banken og du må registrere det hos en side så er det svindel, enkelt og greit.
Sitat av TheOnlyArf Vis innlegg
Noen har fått det feil og noen har fått det riktig. Bruk alltid det navnet du registrerer hos nettbanken. ALT ANNET er svindel. Har du ikke brukt mellomnavn i banken og du må registrere det hos en side så er det svindel, enkelt og greit.
Vis hele sitatet...
har mellomnavn i banken, men har ikke det på paypal accounten min
kan bare si at mellomnavn ikke har noe og si. fikk pengene inn imorges