Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 678
Hei, har fått eposten min hacka og mista. Eg lagde den fro 8-10 år sidan og har ikkje nok av den informasjonen som trengst for å få tilbake eposten, alle kontoar eg har er linka opp mot den.

Nokon som veit kva eg kan gjere for å få den tilbake då? Er det mogleg å få kontakt med Microsoft på tlf eller epost direkte til en person eg kan snakke med? Trur eg har nok informasjon til å få tilbake eposten då. Type av kva som eg har blitt spamma med, ip adresse kor den har vert brukt osv. Veit også mest sannsynleg kvar ip som har komt seg inn på kontoen er frå. Dette kan hjelpe til å overbevise dei om at det er min konto.

Eller er det nokon med eit betre forslag til kva eg kan gjere? Litt, desperat etter å få tilbake kontoen.
hotmail? REALLY? Du kobbler alt du eier og har på HOTMAIL?
Eh ja, bedre det enn å ha 2 eposta der du må tippe kvar gang du ikkje huskar kva adresse du kobla opp.
Send en epost til Microsoft og forklar problemet ditt. Det er det beste du kan gjøre, om du får tilbake brukeren din, foreslår jeg at du bytter til et langt bedre epost tjeneste.
Greit, skal bytte om eg får tilbake kontoen.

Men eg finn ikkje ei epost adresse og sende til, eg finn fat i forum som du skal kunne spør om hjelp på, men har ikkje fått svar der, la ut inlegg i går om problemet mitt. What to do?