Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1104
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Reklamerte min gamle ruter for ett par dager siden, og gikk fikk i bytte en jensen airlink 59300 v4, men etter jeg byttet så har sider som feks soundcloud begynt å se sånn ut:[IMG]http://bildr.no/thumb/1331975.jpeg[/IMG]

Noen som vet hvorfor? dette skjedde etter ruterbytte, og det skjer på alle pcee i huset, og alle nettlesere. Har sett det på feks soundcloud og tetris battle på facebook.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
Men det må jeg vel gjøre på hver pc eller? og har 2 macs i huset og..
Sitat av snowdog Vis innlegg
Men det må jeg vel gjøre på hver pc eller? og har 2 macs i huset og..
Vis hele sitatet...
Du kan først prøve på din. Om det fungerer så endrer du på det i routeren.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
åja, takk, skal prøve

edit: slik jeg ser det, så funker det ikke..
Sist endret av snowdog; 1. desember 2012 kl. 15:07.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ser ut som CSS ikke blir lastet, jeg opplever dette når noen voldtar linja mi, såvidt jeg ser er roueren trådløs, har du satt passord på den? Slik at ikke halve nabolaget surfer på linjen din?
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Ser ut som CSS ikke blir lastet, jeg opplever dette når noen voldtar linja mi, såvidt jeg ser er roueren trådløs, har du satt passord på den? Slik at ikke halve nabolaget surfer på linjen din?
Vis hele sitatet...
ja det er passord på den Det er som sagt ikke på alle sider, men har opplevd det på blant annet tetris battle og soundcloud.
Hvis du høyreklikker på siden og trykker "Vis sidekilde"
Deretter trykker du "CTRL+F" og søker etter "style.css" eller eventuelt bare ".css".

Da skal det være en link der. Hvis du forsøker å trykke på denne, får du noen feilmeldinger? For det virker nemlig som at det kan være at du har problemer med laste inn denne, og dette pleier å være ved DNS-problemer.

Det du kan prøve er følgende:
CTRL+R -> Skriv CMD i boksen, deretter enter.
Når du har oppe CMD, skriver du: ipconfig /flushdns
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Hvis du høyreklikker på siden og trykker "Vis sidekilde"
Deretter trykker du "CTRL+F" og søker etter "style.css" eller eventuelt bare ".css".

Da skal det være en link der. Hvis du forsøker å trykke på denne, får du noen feilmeldinger? For det virker nemlig som at det kan være at du har problemer med laste inn denne, og dette pleier å være ved DNS-problemer.

Det du kan prøve er følgende:
CTRL+R -> Skriv CMD i boksen, deretter enter.
Når du har oppe CMD, skriver du: ipconfig /flushdns
Vis hele sitatet...
http://bildr.no/thumb/1332944.jpeg fikk denne feilmld, og flush dns hjalp ikke :/ skal også nevnes at jeg har Canal Digital som ISP. Leste noe her på forumet at folk har opplevd samme problem, og at det skyldes noe kommunikasjonsfeil mellom routeren og modemet fra Canal Digital.