Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 861
Heisann.

Har et lite problem jeg får et par ganger for dag, det at css-filene ikke kommer inn skikkelig på visse nettsteder.

Dette gjelder ikke alle, men det er disse jeg har opplevd til nå at det skjer på.

Twitter.com
imgur.com
Wordpress.com

På Twitter ser det slik ut:
http://bildr.no/thumb/1327675.jpeg


Har prøvd å slette cache osv, men det har ikke hjulpet.


Håper noen har en løsning på mitt lille problem
Tar det lang tid å koble til siden? Prøv å skru ruter av og på.
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Tar det lang tid å koble til siden? Prøv å skru ruter av og på.
Vis hele sitatet...
Den laster tregere enn andre sider. Har prøvd restart av ruter, men ingen løsning der.
Modem fra Canal Digital og ruter fra Netgear amirite?
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Modem og internett fra CD, ruter fra Sitecom. Noe kjent problem og rask hotfix?
Ikke egentlig. Noen idiotiske inkompabiliteter mellom noen rutere og CD's modem. Har holdt på sammen med NETGEAR i flere måneder for å prøve å finne en løsning til ingen nytte :/
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mike_BoG Vis innlegg
Ikke egentlig. Noen idiotiske inkompabiliteter mellom noen rutere og CD's modem. Har holdt på sammen med NETGEAR i flere måneder for å prøve å finne en løsning til ingen nytte :/
Vis hele sitatet...
Skulle ha byttet det ut hvis det ikke hadde vært for at jeg bor på en hybel. Men takk for hjelpen, godt å få avklart at det ikke er jeg som gjør noe galt
Jeg hadde en sånn Jensen-ruter for noen måneder siden, den nyeste firmwareoppdateringen fikset det til den, het vel "Jensen 1000G" eller noe.