Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 3510
offtopic: Hakekorset er opprinelig fra India og betyr "Fred".
Offtopic: India har hatt hakekorset i over 600 hundre år: "Fred". Hitler bruker det en liten stund, og det blir et "slemming-symbol".
*host* Solkors, ikke hakekors .. selv om det kanskje er bedre kjent som dette.
Opprinnelig postet av COMPstomp
*host* Solkors, ikke hakekors .. selv om det kanskje er bedre kjent som dette.
Vis hele sitatet...
Nei. Solkors og hakekors/swastika er forskjellige ting. Hakekorset vet du hvordan ser ut, og solkorset er en sirkel med et kors inne i sirkelen. Hakekorset er et gammelt indisk symbol og solkorset brukte bl.a vikingene. Fins på helleristninger.
nå mente ikke jeg at han skulle styre som hitler, men i dette tilfellet bruke arbeidsledige til å bygge opp det offentlige hadde kanskje vært litt kjekt.
Opprinnelig postet av oink
Ikke helt sikker på hva du siktet til med den kommentaren der. Uansett, jeg støtter ikke utsagnet til Vidar Kleppe og Demokratene. Derimot mente jeg at de etter all sansynelighet får en liten stemmeoppslutning basert på utsagnet. Selv fant jeg utsagnet humoristisk ved at noen kan i det heletatt si noe sånt offentlig.
Vis hele sitatet...
Dette er ingenting i forhold til når "Kristen Samling" var på vår skole i fjor og sa at alle ulver/rovdyr måtte avlives, fordi de kunne gå og spise ungene våre i barnehagen

Demokratene ble latterliggjort på vår skole i år.. De mente at ungdommen hadde alt for mye å gjøre, og ville heller ta bort noen av ungdommens tilbud og bruke pengene på andre ting. I tillegg så ville han at ungdommen skulle hjelpe samfunnet med å f.eks selge vafler og gi til et godt formål. Noe som forøvrig ikke er et dårlig forslag (alle hadde hatt godt av å hjelpe litt), men knapt gjennomførbart
Sist endret av Thysanoptera; 5. september 2003 kl. 15:19.
på borg vgs i sarpsborg gikk ca 72% av stemmene til frp
På borg vgs i sarpsborg gikk ca 72% av stemmene til frp
Vis hele sitatet...
FRP er direkte smakløs, forstår ikke at de får stemmer i det hele tatt, en større samling med kveg skal du lete lenge etter!
På Nesbru, som er en Frp skole, fikk Frp 6% den eneste grunnen er nok at representanten var elendig. At representanten er morsom er det eneste som betyr noe i et skolevalg
Ministry of Love
sptz's Avatar
Hvordan kan du hevde at Nesbru er en frp skole når frp bare får 6%? synes det lød som en selvmotsigelse.. Jeg tror nok de fleste ungdommer på vgs kan tenke så selstendig at en morsom representant ikke har så veldig mye mer og si en under vanlig stemmegiving..
På landsbasis leder Fremskittspartiet skolevalget 2003, men i våres lille by, så fikk FrP bare 9% av stemmene.
På landsbasis vant Frp valget, men så er dette et kommunevalg.
I Oslo fikk de 17%, mens SV vant med 28%, noe som er hyggelig.
jepp.. det er hyggelig :d
FrP har alltid vært et parti for fjortiser.
Opprinnelig postet av fxxked
FrP har alltid vært et parti for fjortiser.
Vis hele sitatet...
Tja. Jeg skal inrømme at det er en del useriøse folk som stemmer frp, men dog, setter man seg skikkelig inn i politikken kan man like partiet.
Man viser ikke noe mindre fjortisfaktorer når man kommer med et utspill som du gjorde fxxked
Opprinnelig postet av spetznaz
Hvordan kan du hevde at Nesbru er en frp skole når frp bare får 6%? synes det lød som en selvmotsigelse.. Jeg tror nok de fleste ungdommer på vgs kan tenke så selstendig at en morsom representant ikke har så veldig mye mer og si en under vanlig stemmegiving..
Vis hele sitatet...
Det er en kjent sannhet innen alle ungdomspartier, at den som er kulest på skoledebatten drar mest stemmer. Du tror nok feil.
Trynefaktoren er viktig, er jo ikke stortingsvalg så man kan sikkert dra endel stemmer på å "være kul" på en skoledebatt.

Men skoledebatt er skoledebatt, tror ikke 30% gidder ta seg bryet med å komme seg til stemmelokalet.
Trynefaktor har noe å si. En av debattantene for SV i Oslo, nestlederen i SU, fikk 50 og 60% på enkelte av skolene, Etterstad og Manglerud.