Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1708
Gir Ketorax 5mg god rus? Er visst et opioidanalgetikum som Oxy og Dolc.
Blandet med litt benzo eller røykings f.eks?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg fikk Ketorax 5mg flytende i sprøyte når jeg måtte på legevakten pga smerter her i høst, da merket jeg ingen ting til rus, bare smertelindring. Nå var ikke jeg ute etter rus heller så, bare så jeg ikke hadde vondt. fikk med meg hjem sammevariant i stikkpiller hjem, 10mg ketogan som heller ikke kjente noe spes når man dyttet bak. Nå har jeg høyere toleranse uten at jeg bruker smertestillende en utrolig skjelden gang som nå i høst. men hva andre tåler aner jeg ikke
Starter rolig med en halv 5mg

Bedre å være forsiktig
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes ketorax er den kjipeste av opiatene. Mye kvalme
10mg Ketorax
10mg Apodorm
2mg Rivotril
Snus

Synes det var bedre enn både Tramadol og PF.

Tar én til
Får det på sykehuset under ekstreme smerter. Det tar smertene upåklagelig, rusen tenker jeg ikke over.
Ingen som har erfaringer med rusdelen og overdosefare?

Tenkte å spise alle i løpet av dagen, så har jeg ingen som ligger og frister i morgen.
Er dette safe?
Sist endret av krystallkongen; 20. desember 2019 kl. 18:48.
De er fin, mellom 10-30mg alt etter toleranse. Ville ikke blandet så mye mer benzo inn i mixen. Får fin ro på ketorax i seg selv.
Er avhengig av Benzo så jeg får ikke roen på noe stoff uten benzo i mixen .

Tatt 20mg oralt + 5 rektalt nå, angrer på at jeg kastet bort de 4 første pillene og ikke kjørte dem med pumpe i ræva. No homo. Myye bedre funk.

Lurer på om dette er mitt nye favorittopiat. Bedre enn Oxycontin til og med.
Brukte det en måneds tid mot sterke smerter.Likte det godt,men lå for det meste i køya i den perioden.God smertelindring.Er såpass lenge siden at det er vanskelig å beskrive og huske rusen.Fikk også utlevert et minimum av den medisinen,så jeg måtte holde meg til lav dose.Brukte også Paralgin Forte og Sobril i tillegg.
Sist endret av Chip Charley; 20. desember 2019 kl. 21:53.