Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2414
Har slettet noen sendte meldinge på hotmail, som jeg trodde jeg ikke trengte lenger, men skulle hatt dem nå, er det mulig å finne igjen slettede sendte meldinger ???
Kontakte hotmail/live?
Regner med at du ikke har backups..
Søppelkasse? titegn
Trådstarter
4 0
Søppelkassa, titegn? Skjønner ikke helt hva du mener er ikke så god i data
Sitat av Panna Vis innlegg
Søppelkassa, titegn? Skjønner ikke helt hva du mener er ikke så god i data
Vis hele sitatet...
Sjekk søppelkassa på Hotmail, der meldingene havner når du sletter dem, i alle fall for en stund. På Gmail er de lagret i søppelkassen i 30 dager før de forsvinner, aner ikke hvor lenge de er å finne på Hotmail.
http://imageshack.no/318

FYI - bruker ikke hotmail lengre, hehe.
Sist endret av Natander; 29. januar 2012 kl. 17:53.
Trådstarter
4 0
De er nok ikke der har sjekket og gjenopprettet men de kommer ikke opp igjen
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Da er de borte da, kan jo alltids høre med hotmail-teamet, men tviler på de kan gjøre noe.

Du kan ikke kontakte mottakerne til meldingene dine og høre om de er villige til å dele?
Sitat av Whadupholmes Vis innlegg
http://imageshack.no/318

FYI - bruker ikke hotmail lengre, hehe.
Vis hele sitatet...
Du har et par mail som må leses..
Hotmail lagrer vel på din PC (i motsetning til gmail og yahoo som lagrer på egne servere).

Da kan du få tak i slettede mailer hos en spesialist dersom du er villig til å betale 3-4 formuer.

Gmail og yahoo lagrer på egne servere og gir deg praktisk talt ubegrenset lagringsplass.
Selv har jeg etter flere evigheters bruk enda ikke nådd 1%. Og det til tross at jeg
lagrer backup av nettbank- og kreditkorttransaksjoner og mye annet rart.

Du bør skaffe deg enten en yahoo eller gmail og:
- sende en blindkopi dit av alle utgående mailer
- innstille hotmail til å sende en kopi av alle innkomne mailer dit.

Da er du sikret kopi av alt også dersom egen PC går i dass (Og det gjør alle PC'er før eller senere).
Sist endret av timerbeltkiller; 29. januar 2012 kl. 19:26.
Sitat av timerbeltkiller Vis innlegg
Hotmail lagrer vel på din PC (i motsetning til gmail og yahoo som lagrer på egne servere).

Da kan du få tak i slettede mailer hos en spesialist dersom du er villig til å betale 3-4 formuer.

Gmail og yahoo lagrer på egne servere og gir deg praktisk talt ubegrenset lagrinsplass.
Selv har jeg etter flere evigheters bruk enda ikke nådd 1%. Og det til tross at jeg
lagrer backup av nettbanktransaksjoner og mye annet rart.

Du bør skaffe deg enten en yahoo eller gmail og:
- sende en blindkopi dit av alle utgående mailer
- innstille hotmail til å sende en kopi av alle innkomne mailer dit.

Da er du sikret kopi av alt også dersom egen PC går i dass (Og det gjør alle PC'er før eller senere).
Vis hele sitatet...
Hotmail lagrer på serverene til Microsoft, akkurat som Gmail og Yahoo!.
Trådstarter
4 0
Takker for alle svar, da får jeg sende blindkopi heretter er bare så irriterende......
Sitat av Panna Vis innlegg
Takker for alle svar, da får jeg sende blindkopi heretter er bare så irriterende......
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om det ville vært særlig beroligende for deg å finne ut at hotmail tok vare på meldingene dine (uten å fortelle deg det) etter at du hadde slettet de.