Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2119
Hey!

Hva er egentlig skadevirkningene ved å innta cannabis oralt? Har lest utrolig mye om skadevirkningene til cannabis, men overalt står det jo om "cannabisrøyk", og det er jo klart at røyken fører med seg mye drit som ikke er bra for kroppen. Når vi inntar cannabis oralt, vil skadevirkningene bare være de psykiske skadene som er forårsaket av rusen, eller er det noen andre skadevirkninger som jeg glemmer her?

Vaporizer, hvor mye mer skadelig er dette enn ved å innta oralt?

Det egentlige spørsmålet er: "HVA er skadevirkningene ved å innta cannabis på aller sunneste måte?"

Håper noen kan hjelpe meg litt her, eventuelt finne noen gode nettsteder som kan hjelpe meg!

- Marr (sunn stoner )
Er det noen anna måte å innta cannabis på da?
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
Sitat av Sargath Vis innlegg
Er det noen anna måte å innta cannabis på da?
Vis hele sitatet...
Å innta det oralt vil si å spise det. Å røyke det er for eksempel ikke å ta det oralt.
Sitat av Sargath Vis innlegg
Er det noen anna måte å innta cannabis på da?
Vis hele sitatet...
Intravenøst er hvertfall en mulighet. Vet ikke særlig om skadevirkningene av det kontra røyking eller spising da..
Sitat av Sargath Vis innlegg
Er det noen anna måte å innta cannabis på da?
Vis hele sitatet...
Man kan ihvertfall få sprøytet inn THC'en da

http://www.youtube.com/watch?v=x9J2N6_bl0A
Blir jo akkurat det samme som når du røyker det, bortsett fra eventuelle røykskader som kan oppstå.

Det er jo ikke akkurat som du får i deg et helt annet stoff om du spiser det..?
De psykiske virkningene er de samme. Det er derimot ikke skadelig fysisk så vidt jeg vet.
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Blir jo akkurat det samme som når du røyker det, bortsett fra eventuelle røykskader som kan oppstå.

Det er jo ikke akkurat som du får i deg et helt annet stoff om du spiser det..?
Vis hele sitatet...
Uansett metode man bruker for å innta det er det jo samme virkestoff.
Poenget er at det tas opp på en helt annen måte når du spiser det (inntar det oralt) enn når du røyker det, noe som vanligvis resulterer i en kraftigere og lengre effekt.
Kansje magesår om du spiser kilosvis? Ikke veit jeg, tror ikke det noe fysisk det går ut over om du spiser
man blir mye steinere av å spise hasj, så det er vanskelig å gjøre det til en vane. det er jo en fordel... men det er kulere å ruse seg på livet
Det eneste jeg kommer på er at cannabisplanene kan ha vært sprøyta med mye kunstig shit og hasjen kan være buffa ut med ting du absolutt ikke vil spise.

Ikke mye bedre å røyke akkurat, vil jo ikke røyke sprøytemidler heller i grunn.

Sitat av trollsame Vis innlegg
jeg ruser meg på jesus
Vis hele sitatet...
Oralt?
Sist endret av Membranplan; 5. oktober 2011 kl. 00:47.