Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 853
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
God kveld freaks!
(Til mod/admin: Hvis denne tråden er feilplassert, kan dere flytte den?)

En kompis av meg har laget en MW2-video som han har redigert litt på og sånt, hva synes dere om den?

Evt. hva kan forbedres?

Her er videoen: http://www.youtube.com/watch?v=cbbeNXh1YI8

Takk!
Var ihvertfall ikke lame screamo-musikk som alle andre filmer.
DUN DUN UNDUND UNTSJSJSJ SHTHTHSHTHS FJORTIZZZZZZZ

Får vondt bare av å høre på. Gameplayen var også drit. En sniper er ikke en shotgun.
Musikken passet ikke inn med filmen..
Helvete for en dårlig sang, Ellers var den bra
Sist endret av SilverLemon; 4. oktober 2011 kl. 18:25.
Sitat av Glenni Vis innlegg
DUN DUN UNDUND UNTSJSJSJ SHTHTHSHTHS FJORTIZZZZZZZ

Får vondt bare av å høre på. Gameplayen var også drit. En sniper er ikke en shotgun.
Vis hele sitatet...
Men herregud da, dette er en MONTAGE - skjønner ikke at du bryr deg hvordan han bruker et våpen i et spill. Hvis du er interessert i camping og generelt sett slow-paced sniping så sjekk opp wingsofredemption på YouTube!
Fin montage, likte klippene og redigeringen generelt sett. Men måtte dessverre se filmen uten lyd. Prøv noe litt roligere dubstep og på droppen (i sangen) så drar dere på med en stilig feks noscope. En annen ting er å få inn lettere overganger for det vil gi en bedre opplevelse for tilskuerne. Og kanskje kutte litt ned på noen av klippa.

God start på en bra frag.
Skift sang slik som alle andre sier!
Ødelegger hele montagen :P

Når du får høydepunkter i sangen kan du f.eks legge til et trickshot klipp der skuddet avfyres på en tone som virkelig høres! Om du skjønner, når det f.eks er mest trykk...

Visst du redigerer med AE så kan du legge på en adjustment layer og få opp litt grønn farge og mer skygge!
Sist endret av Fyllingz; 4. oktober 2011 kl. 18:31.
Positivt:

Bra Color-correction
Bra Gameplay
Bra Kvalitet
Kul Musikk

Negativt:

Kjedelig i lengden
Ikke synkronisert med musikken
Litt laggy klipp
Kjedelig intro


Hvis kompisen din bruker mer tid og synkroniserer klippene med sangen og effekter, blir det fort MYE mer underholdene.
Jeg ser ett forbedringspotensiale, jobb med det negative og fortsett å gjøre det positive så blir det bra
Muta musikken på omtrent 0:12.
Det finnes omtrent ikke killfeeds.
Killsene er på et såpass lavt nivå at ingen faktisk kommer til å søke opp noe sånt her for å se på det.
I starten når jeg hørte "Cracks" tenkte jeg at dette her var sikkert enda en drittdårlig montage med en over-brukt sang, men så kom det der "fjortis-dubstep-trance" greiene, noe som igunn bare var verre. No offense.
Neste gang, ta noe litt mer chill musikk, synk det med gameplayet, og ha en litt høyere standard på clipene vist du ønsker og bli mer kjent på youtube.
Men color correction var chill