Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 645
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg har en gammel Logitech-mus (ikke optisk). Jeg ønsker å øke hastigheten på denne mer enn det som er mulig på kontrollpanelet i Windows. Jeg regner med at det bare er å fikse det en plass i registeret, men jeg vet altså ikke hvor. Noen som vet?

Jeg er forresten fullt klar over at jeg kan kjøpe en ny og raskere mus, men det er altså ikke svaret jeg er ute etter. Jeg ønsker alle som kommer med et slikt forslag en lang og smertefull død.

På forhånd takk.
Hvorfor bare ikke kjøpe en ny og raskere mus da ?

Vi skal jo dø en gang uansett
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Trådstarter
helk: Takk for linken.. jeg burde selvfølgelig nevnt i posten min at jeg er klar over disse. Men uansett om jeg setter musehastigheten til minimum eller maksimum er nemlig verdiene for de tre strengene henholdsvis 1, 6 og 10. Derfor regner jeg med at det finnes en annen verdi et sted som man kan forandre på.

Edit: Denne sida sier maksimumshastighet oppnås ved å sette verdiene til henholdsvis 2, 0 og 0. Jeg blir imidlertid skuffa hvis det virkelig stemmer, for forskjellen er knapt merkbar...
Sist endret av aybara; 31. mars 2006 kl. 20:12.