Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 480
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg plages til stadighet av disse meldingene. De kan komme med ti-femten minutters mellomrom, eller det kan komme mange på under et minutt. Det hjelper ikke å krysse av på "Always use this action", for det virker som det gjelder kun på den aktuelle IPen. Jeg får heller ikke noe informasjon om hvilket program det dreier seg om. Jeg ønsker å ha sikkerhetsnivået slik jeg har det nå (medium), men vil at Norton automatisk skal avslå alle tilfeller der "Block" står som anbefalt. Er det mulig?
Tror firewallen har et lite programm som du kan se alle servicene som bruker netverkskortet... Og hvilke som bruker internett.. Sist jeg brukte trykket jeg meg først inn på options og activity et eller annet..
Du kan jo forandre sikkerhets graden, og "disable" forskjellige alternativer; Visst du ikke får noen alvorlige meldinger!
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Trådstarter
ghio: Finner ikke noe sånt...

Frazzy: Hele poenget med å spørre om hjelp var at jeg IKKE vil forandre sikkerhetsnivået.
Jeg husker at jeg fant det når jeg åpnet NIS og trykket på options.. Og ett eller annet sted der inne fant jeg.. Noe aktivitets greier så det kom opp et vindu hvor jeg kunne se hvor mange pakker som hadde blitt sendt hvilke programmer som brukte netverkskortet også videre..