Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1325
Se bilde under:

Får denne feil mld når jeg starter outlook uten at jeg trykker på noe som helst. Dette er en lovlig programvare med lisens kjøpt i butikk. Hva er galt? Alle de andre prog. i pakken fungerer som normalt. Fått samme feil mld når jeg brukte office 2007 som jeg lastet ned fra nettet (det er nå snakket om office 2003). Når jeg trykker OK på feilmld så lukker bare hele outlook seg.

http://bildr.no/thumb/460522.jpeg

http://bildr.no/view/460522
Sist endret av axelaxel; 3. august 2009 kl. 00:58.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Den prøver å åpne en fil som den ikke finner, standardplassering for epost kan du endre fra kontrollpanel - epost i XP iallefall, hvor denne innstillingen gjøres i Vista er jeg dog ikke sikker på, men vil tippe det skjer fra kontrollpanelet en plass.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Den prøver å åpne en fil som den ikke finner, standardplassering for epost kan du endre fra kontrollpanel - epost i XP iallefall, hvor denne innstillingen gjøres i Vista er jeg dog ikke sikker på, men vil tippe det skjer fra kontrollpanelet en plass.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke så veldig god på akuratt dette her, går det ann å forklare det på en litt enklere måte, evt. noen som kan skrive ned steg for steg hva jeg skal gjøre i vista for å få det til? Skal bruke outlook til exhange mailserveren på jobben slik at jeg får lest jobb mail hjemmenifra
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Og du er sikker på at arbeidsplassen din har åpnet for at du kan bruke exchange utenifra ?

Ofte er det kun imap som er åpent, og dette må aktiveres for hver enkelt bruker.

Og kontrollpanel - epost (control panel - mail) vil gi deg muligheter til å endre standardlagring i vista også, har sjekket nå.
Har ikke Vista tilgjengelig, men i Windows 7 er det rimelig rett frem.
Fra Kontrollpanel, hvis du velger "small icons", trykker du på "mail".
Så går du under "data files", og endrer plassering.

Edit: I helvete så treg jeg var.
Sist endret av Restyle; 3. august 2009 kl. 01:11.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Og du er sikker på at arbeidsplassen din har åpnet for at du kan bruke exchange utenifra ?

Ofte er det kun imap som er åpent, og dette må aktiveres for hver enkelt bruker.

Og kontrollpanel - epost (control panel - mail) vil gi deg muligheter til å endre standardlagring i vista også, har sjekket nå.
Vis hele sitatet...
Ok, fant dette nå på kontrolpanelet. Har lagt inn exchange mailen min på mobilen uten problemer.. Men ble for tregt med en innboks med over 3000 mail på mobilen, derfor jeg ønsker å få det på pc`n. Prøver litt nå men får det ikke helt til å fungere.

http://bildr.no/thumb/460540.jpeg
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Uten å vite hvordan jobben din har satt opp epostsystemet sitt er det ikke mye å si.

Webmail høres iallefall ikke ut noe som server exchangeprotokollen, er du _helt_ sikker på at du bruker exchange og ikke imap på telefonen ?
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Uten å vite hvordan jobben din har satt opp epostsystemet sitt er det ikke mye å si.

Webmail høres iallefall ikke ut noe som server exchangeprotokollen, er du _helt_ sikker på at du bruker exchange og ikke imap på telefonen ?
Vis hele sitatet...
Ja det er jeg temmelig sikker på. For at jeg skulle få det til å fungere på mobilen måtte jeg laste ned MFE mail for exchange. Så regner med det.n Og da var det webmail.ventelo.com jeg brukte + brukernavn og passord.