Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  341 32714
Sitat av Joshiwo
Vis hele sitatet...
Det svaret kom rett etter de hacket 711chan,det har ikke kommet noe svar siden g00ns hacket dem tilbake
Vel, man kan jo ikke akkurat klandre dem for å bruke de mulighetene de ble gitt da Men allikevel et relativt lame PRstunt av Regime spør du meg, sykt bra av g00ns iaff
Sitat av Joshiwo
For min egen del blir det oppmøte med kamera i London.

Ingen som har planer om å fikse noe i Oslo?
Vis hele sitatet...
Ta masse bilder og legg ut her

Håper også at de som bor i Oslo finner på noe.
Blir nok en del bilder + video ja. Hører rykter om at BBC muligens kommer, samt en journalist fra Guardian.
Får håpe det blir bra da! Jeg har et lite bilde langt der bak i hodet mitt av 7 små nerder med Guy Fawkes masker som står og måper utenfor bygningen, men håper selvsagt det blir masse folk og dere får utrettet noe. Skal du delta aktivt i demonstrasjonen selv, eller bare dokumentere?

EDIT:
Vel, det var det kan det se ut som. http://www.711chan.org/ akkurat nå viser denne meldingen:
It has been said before that this raid would fail, and although we do not see that happening at this moment, we as a network have taken a vote and decided that this raid on Church of Scientology was not done correctly.

It has come to our attention that this raid has evolved into more than Anonymous attacking Co$, the raid has turned into namefagging, giving people an area to attack.

This is not what the raid originally started as. Partyvan declares this as a threat to the network, and Anonymous alike. We have been under constant botnet attacks, 711chan hacked, and tons of drama over this. You guys did a very poor job of staying Anonymous. It's obvious that a lot of you broke rules 1, and 2.

We are sorry to inform you that any more of this Scientology stuff will no longer be allowed on this network due to the epic amounts of spam, namefagging, and bullshit that goes on.

You may feel free to use our Wiki as a base, but 711chan will no longer support the 'raid' either.

Long live Anonymous.

TL;DR: Decentralize.

For those who want to continue this, please join this network instead.

/server -m irc.esylum.net -j #xenu
711chan in whole will be back online shortly. Just stick with us guys. We love you.
<3~ plasma
Vis hele sitatet...
Det ser ut som om anon ikke var så sterke som de først trodde? Hva vil skje med IRL raidene nå, vil alt gå som planlagt?
Sist endret av ifni; 28. januar 2008 kl. 00:17.
Etter hva som har blitt sagt på kanalen jeg er på vil raidene i England og Skottland fortsette som planlagt. Dette gjelder kun 711chan-folkene, ikke alle de andre som er med på dette. På kanalen har det i dag vært nærmere 30 stk som har sagt de skal komme, samt en rekke som sier de tar med seg venner. Flyers/plakater henges opp på skoler rundt om i landet for å få med andre. Kirker har blitt informert, samt anti-Scientology-grupper. Det er i grunn ukjent hvor mange som kommer, så jeg kan ikke gi så mye som et ca-tall engang før dagen er over, men det blir garantert flere enn 7 små nerder

For min egen del:
Jeg kommer nok mest til å filme, men jeg vil også prøve å bli med aktivt så mye jeg kan, gjerne samtidig mens jeg holder kameraet.
Godt å høre at dere fortsetter iallefall
Uansett lurt med kamera i gruppen, de er jo kjent for å angripe folk med kamera har jeg hørt, sånt kommer jo godt med for å få flere med på "vår" side.
Denne karen synes jeg har mange gode poeng.
Se filmen: http://www.youtube.com/watch?v=zW466xcM0Yk
prolexic får 8000usd/month for sine tjenester. så noen lurte på dette.
Hadde jeg bare hatt muligheten til aa komme meg til London den 10.
Sitat av Gest
Hadde jeg bare hatt muligheten til aa komme meg til London den 10.
Vis hele sitatet...
Hva hindrer deg? Du bor jo like utenfor.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
- Jeg tror ikke disse forstyrrelsene er lovlige, sier hun til avisen og kaller de som utfører angrepene for «patetiske nerder».
Vis hele sitatet...
Den var morsom. Kanskje hun burde se seg selv i speilet og se hva hun er selv. Hun er kanskje ikke en nerd, men patetisk er hun - og alle andre medlemmer i Scientologi-kirken.
Sist endret av ticks; 28. januar 2008 kl. 16:13.
Tror ikke det var en lur kommentar fra Yvette Shank-dama. Sjekket ut g00ns forumene, de er _hardcore_! Tror de gutta kan gjøre det meste innen suspekt dataaktivitet.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
ticks: Du skal være litt forsiktig med å kalle noen patetisk fordi de er medlem av en bestemt trosretning eller kirkesamfunn*. Både Kristendommen og Jødedommen har mangfoldige flere svin og skjeletter i henholdsvis skogen og skapet sammenlignet med Scientologkirken.

*Merk her at jeg skiller mellom å være medlem av trosretningen og å styre den.
Aksjon i Oslo:
Sitat av http://partyvan.info/index.php/Project_Chanology/Target_IRL/europe#Norway
Oslo! Scientologikirken i Norge Karl Johans Gate 12J 0154 Oslo

10. februar Oppmøte kl. 12:00 utenfor Østbanehallen ved den snille tigeren.

Før vi beveger oss mot kirken blir det tid til litt mat, drikke og regelgjennomgang.

Regler og retningslinjer kommer etterhvert...

http://partyvan.info/index.php/Proje.../europe#Norway
Vis hele sitatet...
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Tias
ticks: Du skal være litt forsiktig med å kalle noen patetisk fordi de er medlem av en bestemt trosretning eller kirkesamfunn*. Både Kristendommen og Jødedommen har mangfoldige flere svin og skjeletter i henholdsvis skogen og skapet sammenlignet med Scientologkirken.

*Merk her at jeg skiller mellom å være medlem av trosretningen og å styre den.
Vis hele sitatet...
De fortjener ikke stort bedre behandling når de slenger dritt om motkjemperne på den måten. Naturligvis, hadde hun ikke sagt det hun hadde sagt hadde ikke jeg sagt det jeg sa heller...
Det blei et oslo raid ja... Tja får vel kanskje slenge meg på der da, om jeg får med noen kompiser
Sørg for bilder film iallefall!
4chan var bedre før. Det har blitt for stort nå.

Morro blir nå dette iallefall, og om det skulle feile, så er det evig skam.
Sitat av JHN
4chan var bedre før. Det har blitt for stort nå.

Morro blir nå dette iallefall, og om det skulle feile, så er det evig skam.
Vis hele sitatet...
Totally agree, selv om jeg kom dit for kansje 1 1/2 år siden så husker jeg når det var mindre...
"Remember when /b/ was good?"
/b/ was never good!
Sitat av Grimdoc
"Remember when /b/ was good?"
/b/ was never good!
Vis hele sitatet...
Bare satt og venta på den.
* is the cancer that is killing /b/!

Må ikke glemme å legge linker til bilder og filmer her!
Skulle ønske jeg oppdaga /b/ litt tidligere - joina for rundt et halvt år siden, synd å gå glipp av /b/ den gangen det var bedre (holdt på å si bra).

Uansett. Kampen mot scientology er, om ikke annet, utrolig morsomt å følge med på. Blir spennede å se hvem som vinner. På den ene siden virker scientology-folka ganske så bestemte, men /b/tards er... vel, /b/tards.

Raid i Oslo? Kunne vært festlig, men jeg venter på telefoner fra scientology allerede. :P
Sitat av Praetox
Skulle ønske jeg oppdaga /b/ litt tidligere - joina for rundt et halvt år siden, synd å gå glipp av /b/ den gangen det var bedre (holdt på å si bra).
Vis hele sitatet...
Det er alltid noe bra som foregår.. Alt fra å avbryte live-showene til Tom Green til å invadere Habbo hotel.
1. Masse sickos.
2. ???
3. PROFIT!

Noen kommer til å dø!
Sant det. Keyboard on head / gamle memes blir noe ensformig i lengden, så scientology-angrepet var en grei avveksling. Menneh, teller egentlig dette som brutt på 1 og 2? De gjelder kun under raids såvidt jeg skjønner - det er jo ikkeno raid her.

Oh, btw: Pool's closed. *ser på avataren til Grimdoc*

Edit: Noen kommer til å dø? Eller sci-folk blir et helt i flertall? Joda, spennende tider fremover. :>
Sist endret av Praetox; 28. januar 2008 kl. 23:28.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Scientology-angrepet var *ikke* et raid?
Sitat av vidarlo
Det vare en av dei finare beskrivelsane av dei eg har høyrt.

Nokre av dei andre er:
  • Svindelforetag
  • Underpressingsorganisasjon
  • Pengebinge for Ron L. Hubbard
  • Mordarar

Dersom du les litt på t.d http://www.lisamcpherson.org/ vil du få utdjupa rimeleg sterke anklager mot CoS, og om du les på www.xenu.net finn du endå meir sprengstoff. Kort sagt, CoS *bør* stoppast før dei øydelegg fleire liv.

Dei har vore aktive i fleire rettsaker for å bringe motstandarar til taushet. Populær metode er DMCA i USA, og copyright i europa. I europa har dei gått på eit par nederlag, og xenu.net hoster ein god del materiale.

At nokon no går til aksjon for å publisere meir CoS-piss er etter mi meining utelukkande positivt.
Vis hele sitatet...
Har organisasjonen virkelig stått bak mord? Mistenker at det er noen overbegeistra folk som har blitt hjernevasket og satt i aksjon.
Det som virkelig fyrer anon er vel at CoS gjør arbeid for å sensurere internett. Folk som har lagt ut videoer om organisasjonen har måttet fjerne innholdet pga opphavsretten.

Hva er egentlig så ille at han fyren her lurer på hvorfor folk hacker ned noen annens nettside? Det er jo ikke riktig det heller.
>>Scientology-angrepet var *ikke* et raid?
Jeg mente raid på nFF, ikke raid generelt. :>

>>Har organisasjonen virkelig stått bak mord?
Tja. Se og døm selv: http://theunfunnytruth.ytmnd.com/
Hvorfor anon hacker nettsidene? "Doing it for the lulz" antar jeg, det er jo liksom standardsvaret.
Sitat av Praetox
>>Scientology-angrepet var *ikke* et raid?
Jeg mente raid på nFF, ikke raid generelt. :>

>>Har organisasjonen virkelig stått bak mord?
Tja. Se og døm selv: http://theunfunnytruth.ytmnd.com/
Hvorfor anon hacker nettsidene? "Doing it for the lulz" antar jeg, det er jo liksom standardsvaret.
Vis hele sitatet...
Lulz and/or så har de gjort noe anon does not approve of.
Jeg føler at det kommende raidet i Oslo kommer til å gå i dass. Tips: få folk på IRC/et forum og planlegg det hele FØR dere møtes. En eller annen fjott kommer uansett til å fucke opp. Sørg for å ha en som kan styre hele opplegget. Sørg for at det hele foregår på lovlig vis.

Representerer dere Anon, eller stiller dere som nFF/random?

Keep in mind at folk som tidligere har utført raid i USA har endt opp med å bli forfulgt på vei hjem, men jeg tviler i grunn på at de i Norge er like ekstreme, om ekstreme at all.

Til dere som vurderer å møte opp i Oslo, ta en titt på dette som har blitt gitt de som skal møte opp i London:

http://i4.ahpic.com/yyebi.png
http://uk.youtube.com/watch?v=LvV9xCv6K_k
Sist endret av Miyamoto; 29. januar 2008 kl. 01:29.
Man bør ikke stille som NFF. NFF er da ingen politisk organisasjon, og man kan ikke gå ut ifra at alle fra NFF er imot scientologene. Selv om alle strengt tatt burde være det
Jeg må le litt av denne artikkelen fra Times:

...and describe both prescription and illegal drugs as “poison”.
Vis hele sitatet...
Greit nok at de er imot narkotiske stoffer, men reseptbelagte midler? I en Scientologs hode finnes det jo alternative måter å helbrede på, måter som har vist seg å være helsefarlige. Dette er da politiet med på?

Politiet her i England har også mottatt gaver fra Scientologikirken, samt at staten har gitt subsidier til Scientologene. Virker i grunn som om politikerne vil at Scientologikirken skal vokse.
Staten gir sikkert subsidier til alle registrerte trossamfunn. De gjør ihvertfall det i Norge.
Wise Beard Man, som har på mange måter blitt Anonymous sin informasjonskilde, blir nå intervjuet på radio. Jeg har hørt på streamen i et par timer nå, og sammen med masse morsom og seriøs prating, kommer en del Anonymous og andre som ringer inn og stiller spørsmål. Veldig interessant å høre på!
http://www.lulzhost.net:8000/listen.pls - programmet vil nok vare i en halvtime-time til.
Ehhh... ja de er litt selvmotsigende der siden de da sansynligvis bruker Lsd liknende stoffer i sin hjernevasking og nedbryting av folks psyke
Bare poster for og si at jeg kommer til å bli med på demonstrasjonen i Oslo. Håper inderlig at det blir gjort på en ordentlig og respektabel måte, fordi jeg føler at nå har vi virkelig en sjanse til å vise hva slags globalt samhold vi kan få til med internett.
Sist endret av nordavind; 30. januar 2008 kl. 23:47.
Denne mp3'en fra et nytt radioprogram ble postet på SA nylig. For de som ikke gidder å lese om scientologi, men forstår engelsk, er det en bra måte å tilegne seg litt kunnskap om hvordan kulten opererer. Mark Bunker fra Xenu TV er telefongjest.

PS. Den ligger i en temp-folder, så hvis noen kan hoste en mirror hadde det vært fint.

Sitat av suspekt
Bare poster for og si at jeg kommer til å bli med på demonstrasjonen i Oslo. Håper inderlig at det blir gjort på en ordentlig og respektabel måte, fordi jeg føler at nå har vi virkelig en sjanse til å vise hva slags globalt samhold vi kan få til med internett.
Vis hele sitatet...
Jøss, det blir demo i Oslo også ja. Jeg ser ikke bort ifra at jeg også drar dit, det blir i så fall sammen med min fireårige datter, så jeg håper også det vil gå ordentlig for seg (edit: slike ting skal selvsagt gå ordentlig for seg uansett). Printer ut noe flyere i uka som kommer, viktig at folk får med seg hva scientologikirken står for.

Edit2: Info om demo på diskusjon.no
Sist endret av xtapolapocetl; 31. januar 2008 kl. 05:02.
hørte de skulle angripe igjen i natt?
Har lyst til å bli med på demo..! Noen må slakte svina.

Men dette har mye PR nå.. Men det vil nok gå en god del tid før hele D&A klubben er tatt. (Tror de er feilslåtte Dungeons and dragons spillere som har fått det for seg at en bok er ekte, og derfor starte en religion..)
For all del ta bilder.. Jeg har stencils til plakater om noen skulle trenge det
er for langt å kjøre til demo jeg vil og være med
Anbefaler folk å følge med på diskusjon.no tråden som er linket til også, der de planlegger demonstrasjonen. Den tråden har mer struktur og er mer direkte enn denne.

Hvis noen her poster aktivt på diskusjon, kan/bør dere nevne at vi er en del fra nFF også som kommer på demonstrasjonen. De er i ferd med å skrive søknad til politiet, og trenger å ha med et beregnet antall personer som skal delta.
Iflg. tråden trenger vi ikke tillatelse for å gå i tog og dele ut flyere. Hvis vi derimot skal sette opp stand og holde oss stille med plakater osv. trenger vi tillatelse, hvis ikke kan grunneieren kreve oss bortvist. Og den retten vil nok $cientologene benytte seg av. Uansett, vi kan jo gå fram og tilbake utenfor kirken..
Det er nok hovedgrunnen til at vi skal søke om det, for da blir det tatt litt mer seriøst og som sagt, så kan vi stå foran selve kirken. Og hvem vet, kanskje norske medier blir litt interessert da?
Sist endret av Archj; 1. februar 2008 kl. 13:39.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Demonstrasjonene startet i natt i Australia og var nettopp over i London. http://partyvan.info/index.php/Proje...C_2008/Results. I London møtte det opp over 500 mennesker.
Blir spennende og se hvor mange som møter opp i Amrika.
Sist endret av voldern; 10. februar 2008 kl. 17:58.
Jeg sto opp 13:30 idag... /cry

Hørte at det var bra oppmøte i Oslo, ca 60 folk som delte ut hundre/tusenvis av brosjyrer o.l