Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1151
Hei, jeg kjøpte meg en Astro A40 (headset) i dag fra teknikmagasinet. kom jeg og satte det opp, og forskjellige problemer kom i forskjellige rekkefølge.
Først var lyden fantastisk, men mikrofonen funket ikke. så etter mye dill og dall så funket mikken, men lyden var elendig.
nå funker mikken, lyder er relativt lave på skype, men her kommer det verste:
Alle lyder høres ut som de er under vann. Skype kjører greit, og musikk kjører greit, men videoer hvor folk snakker, og spill er helt forvrengt. Hjelp vær så snill?
Hvis du ikke får dem til å funke, så er det vel bare å gå tilbake til teknikkmagasinet og få ny
Trådstarter
5 0
Sitat av tvi016 Vis innlegg
Hvis du ikke får dem til å funke, så er det vel bare å gå tilbake til teknikkmagasinet og få ny
Vis hele sitatet...
Ja, det er planen nå

nå funker lyden greit på youtube (litt bakgrunnstøy), men i csgo så er lyden helt forvrengt fortsatt...
Sist endret av RawrSekel; 18. april 2015 kl. 22:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.