Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 469
Har en Lenovo X230 i5 maskin med vanlig hdd og windows 7 pro sp1. Kjøpte i dag en Samsung SSD 840 Evo 250 GB disk. Kjørte igang samsung migrerings sw fra cd som fulgte med og plugget ssd disken til i eksternt kabinett for å migrere disken som sitter i pcn over til ssd disken. den fullfører etter ca 20 minutter (har bare os lagret på hdd). Når det har fullført så setter jeg inn ssd disken. Før den begynner å loade windows etter jeg har skrudd den på igjen så får jeg en feilmelding som sier "boot manager" også en feilkode: 0xc00000e . Også står det at jeg må sette inn windows cd`en for å reparere. Saken er at jeg ikke har noen win cd. Har klonet på andre maskiner tidligere uten noen problemer. Hva kan gjøres? Er desperat..!
Sist endret av axelaxel; 4. januar 2014 kl. 00:07.
Fant ut av det samme kveld, legger ut hva jeg gjorde her i tilfelle noen andre skulle ha samme problem.

Lastet ned en windows 7 iso cd fra nettet. La den over til minnepenn via "burn iso to USB" slik at den ble bootbar. Bootet deretter opp på usb minne og valgte reparer windows, så var maskinen oppe å gikk i løpet av 3 minutter