Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1076
Hei! For det første vet jeg ikke om dette er rette sted å poste tråden min...
Jeg kjøpte meg nettop Battlefield 3, men opplever store problemer med nettverkslag (tror jeg). Karakteren min hopper rundt, og stopper opp plutselig. Har laget en video: http://www.youtube.com/watch?v=SrJyHDVBxEM

Litt info:
Har Radeon HD 7970 og i7 2600k
Har 10mb/s fra Canal Digital
På filmen ser man at det er sånne typiske "no connection" lag.
Tror det kan være pga at du har litt for dårlig nett. Prøv å skru av alt som uTorrent, Skype, MSN etc. altså ting som tar nettet.
Sitat av marvel Vis innlegg
På filmen ser man at det er sånne typiske "no connection" lag.
Tror det kan være pga at du har litt for dårlig nett. Prøv å skru av alt som uTorrent, Skype, MSN etc. altså ting som tar nettet.
Vis hele sitatet...
Enig med han. Er dere mange som bruker nett i hjemmet også?
Spiller vel på trådløst tenker jeg..
AWA
Trådstarter
Bruker kabel, jeg er den eneste på nett. (Bortsett fra noen som surfer da)
Har akkurat samme problem!! Det er bare min figur som lagger, ikke noen andre. Og når jeg er i kjøretøy, så lagger det ikke!
Hva får dere av score her? http://pingtest.net/
AWA
Trådstarter
Det varierer veldig. Noen ganger får jeg over 50% packet loss og 4% jitter, og noen ganger er det helt bra. Vil det si at det er et problem med internettet mitt da?
Kan være verdt forsøket. Portforwarding:

ctrl+v fra radom googletreff

If you are playing on PC, please enable the following online ports on your connection:
TCP: 80, 443, 9988, 20000-20100, 22990, 17502, 42127
UDP: 3659, 14000-14016, 22990-23006, 25200-25300
Sist endret av Rippler; 14. januar 2012 kl. 12:29.
Sitat av AWA Vis innlegg
Det varierer veldig. Noen ganger får jeg over 50% packet loss og 4% jitter, og noen ganger er det helt bra. Vil det si at det er et problem med internettet mitt da?
Vis hele sitatet...
Virker som du har et ustabilt modem.
Du er ikke alene om disse problemene. De siste dagene har det vært mye tull med servere, spesielt med PS3.
AWA
Trådstarter
Fikk fikset problemet! Tror det var noe feil med modem-boksen.
Sitat av Steel Vis innlegg
Spiller vel på trådløst tenker jeg..
Vis hele sitatet...
TULL!

Spiller trådløst NP 20-30 ping på 100+ servere..!

Sitat av AWA Vis innlegg
Hei! For det første vet jeg ikke om dette er rette sted å poste tråden min...
Jeg kjøpte meg nettop Battlefield 3, men opplever store problemer med nettverkslag (tror jeg). Karakteren min hopper rundt, og stopper opp plutselig. Har laget en video: http://www.youtube.com/watch?v=SrJyHDVBxEM

Litt info:
Har Radeon HD 7970 og i7 2600k
Har 10mb/s fra Canal Digital
Vis hele sitatet...
Er du koblet direkte til dette multimodemet kan det være lurt å sette maskinen din i DMZ eller lignende..!