Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2727
Hvor lang tid tar det sånn ca før testiklene er tilbake til normalen? Veit at HCG er bra for å reparere dette, men skal ta clomid som pct når kuren er ferdig. Tok 500 i uka de to første ukene i mars, 250 i uka to første ukene i april og nå nede på 130 i uka. Skal pinne to ganger til med 130. Tar det hver 5 dag til informasjon. Mener å huske sist gang at testiklene begynte å få litt størrelse etter ca 3 uker på clomid.

Dette er min andre kur. Hadde ca 4-5 mnd pause før nåværende kur.

Mvh
Sist endret av anonym113509; 29. april 2020 kl. 13:01.
Vanskelig å gi et fasitsvar når dette er individuelt. Blodprøver er vel den beste indikasjonen. Er du en av de uheldige som har fått mindre testikler av kuring, så skal de vokse igjen når egenproduksjonen starter opp, og det er denne egenproduksjonen som er veldig inviduelt.
Hadde jeg personlig brukt samme doseringer hadde dem vært på plass etter 2-3 uker.

Med ddt du har tatt nå er østrogenet sannsynligvis synderen, så om du har kontroll på det, kunne dem blitt nærmest normal selvom du fortsatt var på.
Sist endret av DrPerception; 29. april 2020 kl. 17:59.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hadde jeg personlig brukt samme doseringer hadde dem vært på plass etter 2-3 uker.

Med ddt du har tatt nå er østrogenet sannsynligvis synderen, så om du har kontroll på det, kunne dem blitt nærmest normal selvom du fortsatt var på.
Vis hele sitatet...
Mener å huske det tok 2-3 uker sist gang. Du mener at østrogennivået er for høyt da eller? Har ingen symptomer på høyt østrogennivå. Gidder ikke å bruke noe AI på 130 mg. Klarer meg egentlig fint uten AI på 250 mg i uka også. Men bruker 0,25 mg annen hver dag just i keys - på 250 mg.

Kanskje jeg skal prøve å ta AI 0,25 mg to ganger i uka de siste to ukene?
Sist endret av anonym113509; 30. april 2020 kl. 10:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av anonym113509 Vis innlegg
Mener å huske det tok 2-3 uker sist gang. Du mener at østrogennivået er for høyt da eller? Har ingen symptomer på høyt østrogennivå. Gidder ikke å bruke noe AI på 130 mg. Klarer meg egentlig fint uten AI på 250 mg i uka også. Men bruker 0,25 mg annen hver dag just i keys - på 250 mg.

Kanskje jeg skal prøve å ta AI 0,25 mg to ganger i uka de siste to ukene?
Vis hele sitatet...
Sier bare at østrogen er mer suppressivt en testosteron i seg selv.

Begynner jeg med aromasin på lav dose testosteron får jeg alltid mesteparten av testikkel volum tilbake.

Jeg foretrekker å gå inn i pct med middels til litt under middels østrogen og heller ligge i øvre normale referanse verdi under kur.

Merk. Jeg bruker aromasin og ikke arimidex.
Sist endret av meitemark; 20. juni 2020 kl. 12:34.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av anonym113509 Vis innlegg
Hvor lang tid tar det sånn ca før testiklene er tilbake til normalen? Veit at HCG er bra for å reparere dette, men skal ta clomid som pct når kuren er ferdig. Tok 500 i uka de to første ukene i mars, 250 i uka to første ukene i april og nå nede på 130 i uka. Skal pinne to ganger til med 130. Tar det hver 5 dag til informasjon. Mener å huske sist gang at testiklene begynte å få litt størrelse etter ca 3 uker på clomid.

Dette er min andre kur. Hadde ca 4-5 mnd pause før nåværende kur.

Mvh
Vis hele sitatet...
du nburde tatt arimidex samtidig . clomid blir tatt for å øke testosteron nivåene etter endt kur så du ikke mister så mye gains, men det øker også østrogenet betraktelig, så bruk arimidex, arimidex øker også fritt testosteron og høyere testosteron nivåer, så begge er greit å bruke samtidig

ikke tenk på hcg, ballene kommer til vanlig størrelse igjen over tid uansett
Sist endret av meitemark; 20. juni 2020 kl. 12:34.
Trådstarter
36 0
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
du nburde tatt arimidex samtidig . clomid blir tatt for å øke testosteron nivåene etter endt kur så du ikke mister så mye gains, men det øker også østrogenet betraktelig, så bruk arimidex, arimidex øker også fritt testosteron og høyere testosteron nivåer, så begge er greit å bruke samtidig

ikke tenk på hcg, ballene kommer til vanlig størrelse igjen over tid uansett
Vis hele sitatet...
Tok AI når jeg var oppe på 500 og 250 mg testo e i uka. Føler ikke noe behov for å ta det når når jeg er nede på 150 mg i uka. Tenkte å ta det ut Mai. Føler ikke at det er nødvendig når det ikke aromatiserer, men selve hovedgrunnen til at jeg ikke gidder å ta det er pga jeg blir veldig trist og irritabel av å ta arimidex. Skjønner ikke helt hvorfor det? Veit om en annen kar som også blir det.

Btw, tok 0,25 mg i et par uker og testikkelene gikk sånn halvveis tilbake til normalen.

Jeg lurer på en annen ting; har brukt Clomid som pct tidligere. Da kjører man 50 mg i to uker og 25 mg i to uker og deretter AI om nødvendig i små doser. Tenkte jeg skulle prøve nolva denne gangen her. Hvordan skal jeg dosere med nolva?

Mvh