Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4776
Så jeg sitter her og ser dokumentaren Tiger King på Netflix om den eksentriske "Tiger mannen" Joe Exotic da jeg plutselig legger merke til at den ene mannen som intervjues igjennom serien, Rick Kirkham har en røykpakke på bordet sitt som tilsynelatende ser norsk ut (mørkegrønn med helse advarsler) Jeg begynte først å lure på om amerikanerne også har tilsvarende pakker i noen stater eller om de har et brand hvor designet ligner men kom til at det har de neppe. Jeg begynte å Google å kom over denne artikkelen: https://www.filmweb.no/filmnytt/article1427694.ece
Jepp, mannen befinner seg i Norge og serien har da deler som er spilt inn her, funny.
Han bor i Norge ja. Bodø helt spesifikt. Han var gjest på siste Lindmo og gjør et ganske interessant og kult intervju, du finner det på NRK nett tv. Jeg har ikke sett Tiger King enda men fikk lyst til å se den etter Lindmo-intervjuet. Morsom observasjon med røykpakka hehe
Sist endret av celtseus; 20. april 2020 kl. 02:12.
Du er veldig sent på ballen kompis.