Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 529
Jeg reiser en del og det blir en del selfies. Da er det viktig å få med bakgrunnen og det rundt meg, eller plass til alle i et gruppebilde uten at frontkameraet kutter av alt rundt og bare får plass til 2,5 fjes.

Hadde en Huawei Honor for noen år sida som var glimrende, hvor frontkameraet heller zooma ut enn inn og fikk veldig innholdsrike og skarpe gode bilder med bred rekkevidde. Den telefonen knuste og er utgått modell nå. Alle telefonene jeg har hatt i ettertid har vært motsatt og er så å si ubrukelige til annet enn upclose videocalls og dårlig selfies der ikke noe av turistbegivenheten i bakgrunnen kommer med. Eller har hvertfall både dårlig bildekvalitet og rekkevidde på front/selfiekameraet.

Lurer egentlig bare på om noen veit av en telefon det er mulig å få kjøpt i dag som har frontkameraet til bruken jeg snakker om med skarp bildekvalitet og god rekkevidde/vidvinkel? Har vært gjennom både iPhone, Samsung og Huawei og undrer over om det har blitt sånn at det bare er bak/hovedkameraet produsentene prioriterer nå? Jeg har gått i fella å tatt det for gitt at de med 10/10 i kamera-rating også har bra frontkamera, men den gang ei gitt..
Sist endret av celtseus; 2. desember 2019 kl. 11:09.