Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5575
Kom med oppdateringer ang kompisen din og hvis det blir annmeldelse da. Forøvrig må jeg si at det er bare dumt og si at man må ha kontroll på alkoholintaket osv, noen ganger drikker man for mye, uansett alder osv.

Har møtt mange ungdommer som er skikkelig grei i fylla, men litt for full til å holde seg kontrolert og blir slått ned på stedet..
Sist endret av eskil2k; 2. november 2010 kl. 10:25.
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Uansett om de gjorde noe straffbart eller ikke så vil det bli henlagt. Spesialenheten for politisaker er en parodi og en farse.
Vis hele sitatet...
Enig der gitt.
Vel, jeg er delvis enig og uenig med trådstarter her:

1: Uenig i at politiet skulle kjøre gutten til legevakta eller lignede. Det er IKKE deres jobb.
2: Enig i at politiet skulle ha brukt litt skjønn og undersøkt offeret, for så å ringe ambulansen uansett om trådstarter ba om det eller ikke.
Nå har vi bare hørt en side av saken, og personlig tviler jeg veldig sterkt på at politiet oppførte seg akkurat slik som TS forklarer. However, så er det mange som har misforstått politiets oppgaver. De skal ikke bare fakke "bad guys", de har også et ansvar om liv og helse står på spill.

"Nærmere om politiets oppgaver når liv eller helse er truet

Politiloven § 27 bestemmer at det tilligger politiet å iverksette og organisere redningsinnsats der menneskers liv og helse er true"

Kilder: http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/...html?id=353519