Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5582
Halla, har bare en historie som jeg gjerne vil dele med dere.
Vært på fest i dag og en kamerat av meg ble dritings og fikk juling.
Han var ganske uheldig og sa feil ting til feil folk og fikk dytta borti feil folk.
Ringte politiet og stod og venta på de. Kameraten min var jææævelig banka opp. 5 mot 1. + at han lå nede. Anyway jeg sto å holdt han oppe (han passa out men vilte han på kneet mitt) Da politiet endelig kom lyste de lommelykt på oss så sier jeg han trenger HJELP NÅ NØD! men bryr de seg? nei.. De går opp til der festen er å tar skurkene. istedet for å fuckings hjelpe de sårede. jeg spurte om å få legge han i bilen. det fikk jeg IKKE lov til.. så gikk de, fuckings rasshøl... Noe vi kan gjøre? anmelde eller no?
fuckings drittsekker lot oss stå å vente på at de skal finne ut hva som foregikk. Håper dette kan få konsekvenser for politiet...
'
sorry for mye rot. ble så fuckigns sur at dere trenger å få vite det
ps edru
ring ambulansen? eller er jeg HELT på gjordet, som tror at det er det de driver med? Eller var det brannvesenet som tok skurkene..? Politiet har faktisk mye å gjøre på en lørdagskveld, de kan ikke kjøre folk rundt, når vi har ambulanser til å gjøre den jobben.

Beklager at kompisen din ble for full.
Hva med å ringe ambulansetjenesten, eller be politiet om å gjøre det for deg? Det er tross alt de som tar seg av sånt.
Trådstarter
at han ble full driter jeg i men han fikk grisejuling!! blod overalt han trengte HJELP av politiet og de ditcha oss. kan fan ikke gjøre jobben sin da! de kunne tilkalle ambulanse eller et eller annet vel ! jeg kunne ikke ringe selv siden jeg hadde selfølgelig ikke mer strøm på den fuckings dritt tlfn
Sitat av Greker Vis innlegg
at han ble full driter jeg i men han fikk grisejuling!! blod overalt han trengte HJELP av politiet og de ditcha oss. kan fan ikke gjøre jobben sin da! de kunne tilkalle ambulanse eller et eller annet vel ! jeg kunne ikke ringe selv siden jeg hadde selfølgelig ikke mer strøm på den fuckings dritt tlfn
Vis hele sitatet...
Vel, hvis de nekta å ringe ambulansen for dere gjorde de ikke jobben sin. Men jobben dems er heller ikke å VÆRE ambulanse.
Send mail til vg
Trådstarter
handler om å bruke huet å da!
Ser to 16 åringer som sliter ute på et jorde så går de rett forbi! de har jo autoritet og alt det der ¨så de burde være ordetlige folk... fy fan hva om han hadde dødd da? hadde blitt sprekt.. i dag var han ikke langt i fra.
og jeg var edru så er ikke noe jeg finner opp
Sitat av Greker Vis innlegg
handler om å bruke huet å da!
Ser to 16 åringer som sliter ute på et jorde så går de rett forbi! de har jo autoritet og alt det der ¨så de burde være ordetlige folk... fy fan hva om han hadde dødd da? hadde blitt sprekt.. i dag var han ikke langt i fra.
og jeg var edru så er ikke noe jeg finner opp
Vis hele sitatet...
Var han HELT ærlig - Nær døden? Eller sier du dette fordi du er dritforbanna? Jeg tror nok politiet ser forskjell på en livstruet person, og en som har fått juling og er dritings.
Trådstarter
han var ikke langt i fra og det kunne faen ikke snuten vite som dreit i det.
Sitat av Greker Vis innlegg
han var ikke langt i fra og det kunne faen ikke snuten vite som dreit i det.
Vis hele sitatet...
hvilke skader var det som trua livet hans da?
Trådstarter
flere spark mot hodet.. han svima av
Sitat av Greker Vis innlegg
flere spark mot hodet.. han svima av
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe "nær døden". Menneskekroppen er ikke så skjør som du kansje tror. Men nok om det, lykke til med saken din, og god bedring til kompisen din.
Fy faen for noen drittsekker det er her på forumet, OG politiet.

De skal jo selvfølgelig hjelpe når noen har fått grisebank -.-

Blir sinnsykt frustrert over sånne ting.
Ba du de om å ringe ambulansen?
Hvis politiet kommer over en person som svimer av grunnet hodeskader skal de vel ringe etter ambulanse, eller i det minste ta en grundig sjekk om fyren klarer seg eller ikke.
Politiet skal ikke KUN se om lovverket blir fulgt over alt. De skal sørge for folks sikkerhet.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Fy faen for noen drittsekker det er her på forumet, OG politiet.

De skal jo selvfølgelig hjelpe når noen har fått grisebank -.-

Blir sinnsykt frustrert over sånne ting.
Vis hele sitatet...
Beklager virkeligheten. I et tilfelle der gutten var nær døden ville politiet selvsagt gitt gutten munn til munn eller hva det skulle være, men de har jo som kjent ikke allverdens kapasitet, og må velge hvor mye tid de kan bruke på hver sak. Jeg lurer på om TS i det heletatt spurte om de kunne ringe ambulansen.

Misforstå meg rett, det er ikke OK at en kid får bank, men det skjer, og man dør ikke nødvendigvis av det.

Jeg kommenterer jo selvfølgelig også saken uten å ha vært der for å oppleve det selv, så mange detaljer kan ha sklidd bort.

Sitat av Beis Vis innlegg
Hvis politiet kommer over en person som svimer av grunnet hodeskader skal de vel ringe etter ambulanse, eller i det minste ta en grundig sjekk om fyren klarer seg eller ikke.
Politiet skal ikke KUN se om lovverket blir fulgt over alt. De skal sørge for folks sikkerhet.
Vis hele sitatet...
Sant det, men som TS sa satt de på et jorde, og politiet gikk rett forbi og "ga faen". Man må noen ganger opprette den første kontakten. For dem kan de ha sett ut som en gutt som sov på kneet til kameraten, på avstand.

GOD NATT
Har en liten historie å fortelle som jeg føler passer inn her..
Jeg var på fest i dag, hele festen var under 18 år, og det var alkohol innblandet i bildet. Hosten hadde sent ut nabovarsel, men gjett hvem som dukker opp på døra kl.23, sivilpolizen. Alle måtte ut... Senere drar vi til en fest, hvor på vei hjemveien en av våres bekjente løper vekk i bare singlett og sokkelessen, samt med flere kutt i hånda. Vi letter i 30 min og gir opp etterhvert fordi det er bekmørkt ute. Det endre med at vi ringer politiet som sitter og flirer, og ikke tar oss seriøst i det hele tatt gjennom hele samtalen. Makan..
Sitat av Greker Vis innlegg
Halla, har bare en historie som jeg gjerne vil dele med dere.
Vært på fest i dag og en kamerat av meg ble dritings og fikk juling.
Han var ganske uheldig og sa feil ting til feil folk og fikk dytta borti feil folk.
Ringte politiet og stod og venta på de. Kameraten min var jææævelig banka opp. 5 mot 1. + at han lå nede. Anyway jeg sto å holdt han oppe (han passa out men vilte han på kneet mitt) Da politiet endelig kom lyste de lommelykt på oss så sier jeg han trenger HJELP NÅ NØD! men bryr de seg? nei.. De går opp til der festen er å tar skurkene. istedet for å fuckings hjelpe de sårede. jeg spurte om å få legge han i bilen. det fikk jeg IKKE lov til.. så gikk de, fuckings rasshøl... Noe vi kan gjøre? anmelde eller no?
fuckings drittsekker lot oss stå å vente på at de skal finne ut hva som foregikk. Håper dette kan få konsekvenser for politiet...
'
sorry for mye rot. ble så fuckigns sur at dere trenger å få vite det
ps edru
Vis hele sitatet...
Du er forbanna på snuten for å ikke hjelpe tilstrekkelig, men de som gav han grisejuling er det ikke et stygt ord om...
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Det er ikke noe "nær døden". Menneskekroppen er ikke så skjør som du kansje tror. Men nok om det, lykke til med saken din, og god bedring til kompisen din.
Vis hele sitatet...
Spark i hodet har ved mange tilfeller ført til døden

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=545178

Hva kvalifiserer en 'nær døden opplevelse' for deg? Kunstig koma for så å våkne igjen?

For meg er det å ha blitt snerra av en bil i 120km/t , men uansett. Kraftig spark mot hodet kan fort få en dødelig utgang.

Greker: Kompisen din er nær døden og du ringer politiet.
Ring heller ambulanse, for ambulanser tar som regel med seg politi hvis det er noe kriminelt som foreligger bak skadene.
Ser for meg ut som politiet gjorde jobben sin denne gangen for du skriver jo "De går opp til der festen er å tar skurkene." Og sist jeg sjekket var det faktisk politiets jobb. Hvorfor ringte du ikke bare ambulansen om du var så sikker på at han kompisen din var så nær døden? Eller for den saks skyld ba politiet om å ringe ambulansen?
Det var jo bare dårlig gjort av deg å ikke vite hvordan man håndterer en krise. Hadde det faktisk vært alvorlig, kunne kompisen din ligget tynt an, pga dine feil.
Sist endret av henrikxt; 31. oktober 2010 kl. 10:39.
Trådstarter
Jeg ringte IKKE ambulanse. Politiet skal jo faen meg ta litt ansvar og eventuelt redde et fuckings liv enn å¨ta skurkene da? Det var en fylle fest of han yppa litt selv + at han var litt uheldig ved at han falt over 3 andre som da grisejula han for det. 'Er bare så frustrert over politiet som går RETT forbi uten å bry seg. de kunne ihvertfall sagt ring ambulanse selv. helt ærlig tenkte ikke jeg på det.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Det er ikke noe "nær døden". Menneskekroppen er ikke så skjør som du kansje tror. Men nok om det, lykke til med saken din, og god bedring til kompisen din.
Vis hele sitatet...
Menneskekroppen er nok skjørere enn du kanskje tror. Man skal ikke kimse av en som svimer av etter å ha blitt sparket gjentatte ganger i hodet. Hva er det for en innstilling? Er du supermann? Skal ikke mer til enn ett knyttneveslag som treffer "perfekt" så er du ille ute. Og spark mot hodet er hvertfall livsfarlig.

Nei politiet er ingen ambulansetjeneste, men de skal da for faen heller ikke bare forlate åpenbart skadde personer uten å sjekke dem og evt ringe ambulanse. Burde ikke være vanskelig å enes om at politiet her gjorde en dårlig jobb.
Hvis politiet har tid kjører de han til legevakten, så fortsetter de patrulje. Politiet får inn shitloads med telefoner hver lørdags natt og det har seg faktisk sånn at ting må prioriteres.

Jeg er ganske sikker på at foreldrene til kompisen din ville kjørt han til legevakten, det var nok politiet ganske sikre på også.

Sånn jeg ser det bør dere være glad at de gutta som ga kompisen din juling ble tatt. Veldig ofte blir de ikke det pga mangel av vitner/bevis.
Sist endret av brgz; 31. oktober 2010 kl. 11:46.
Det ville ikke være første gang at politi / ambulanse feiltolket situasjonen, men man må jo stille to spørsmål til historien din.

1: Hvor alvorlig var egentlig situasjonen? Hva slags skader har kammeraten din fått påvist, jeg formoder at dere tok ham med til lege på ett eller annet tidspunkt dersom han faktisk var "døden nær#

2: Hvorfor i all verden ringte ikke DU etter ambulanse med en gang?
Trådstarter
Foreldrene hadde tatt noe selv så de måtte ta taxi opp.
Det kom sikkert 10 biler!!! alle stoppa og gikk RETT FORBI jeg ropte og spurte om hjelp og de bare gikk opp mot festen. (vi stod på parkeringsplassen)

Noe av de værste er at de ikke fikk tatt noen bråkmakere.. de klarte å komme seg unna. 1 av sikkert 15 ble tatt.
Jeg var dum som ikke ringte ambulanse, er sikkert fordi jeg ikke tenkte klart pga sjokk..

http://www.moss-avis.no/nyheter/slat...odet-1.5763451

Foreldrene hans klikka som f på politiet når de kom pga den dårlige jobben, tror de skal annmelde..

Jeg selv hadde ganske god respekt til politiet og trodde de var håp. noe de ikke er..
Til alle dere som sier at TS skulle ringt ambulansen selv; her har vi en kid som holder på sin blodige kamerat, det er ikke sikkert at han akkurat i det øyeblikket tenkte klart. Det er nettopp det som er vanskelig med denne saken. Skulle politiet ha kommet bort og snakket med dem? Ja, det synes jeg, da hadde de fått overblikk over situasjonen og kunne spurt TS om han hadde ringt ambulansen. Det gjorde de ikke. Selv om dette ikke akkurat er å beregne som tjenestefeil, så burde politiet ta hensyn, særlig når det er umyndige personer som er innblandet i en såpass alvorlig situasjon (å bli utsatt for grov vold er en alvorlig situasjon).
Gjort er gjort, kraniet til vennen din blir nå bare sterkere :-) Ingen vits å tenke mer over det, heller pugge 113.
Ble faktisk fasinerendes sur av å lese dette... Spessielt etter det "Hans Martin Nygårsmoen" sa til moss-avis.no. Politiet har ingen rett til å utestenge NOEN, der noen defineres som ALLE... Jeg mener at "Politimennene" som ble satt på saken skulle blitt sparket dagen der på, så lenge de viste tilstanden til kompisen din og/eller at det var du som ringte.
Om de ikke viste at de var du som satt utpå jorde og prøvde å berge kompisen din, er det faktisk lite du kan få gjort (så lenge du ikke prøvde å få oppmerksomheten mot deg, istede for festen)

Menneskekroppen tåler ikke allverden, som enkelte personer på denne tråden mener, men den er ikke så sjør at om du brekker et bein er livet over.
Tilstanden på kammeraten din vart meldt stabil i artikkelen, noe som kan vise at det ikke var for alvorlige skader. Om han hadde fått noen form for hjerneblødning, ville sitvasjonen akselerert mye fortere og kansje endet med koma om ikke verre..
Trådstarter
Akuratt vært å pratet med foreldrene hans.
Legen sa at hadde han fått litt fler slag mot hodet hadde det blitt hjerneblodning og han kunne dødd.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Politiet hadde avgitt FALSK rapport til sykehuset og sagt at han satt inne i en taxi da de kom og han var stabil noe han ikke fuckings var. Dette skal anmeldes og vi har flere vitner mot at de juger. Taxi sjåføren er en av de.
De skjønner at de har driti seg ut når de gjør sånn.. Jævla rasshøl
Du har fortsatt ikke sagt noe om hvilke skader din kammerat pådro seg som var livstruende... Det står ingenting i artikkelen om at vedkommende ble kritisk skadet, og da er det svært vanskelig å se hvordan / hvorfor politiet ikke har gjort jobben sin.

Å hevde at TS ikke skulle være i stand til å ringe ambulansen selv når han opplever situasjonen livstruende er jo bare tull. Å ringe 113 i nødsituasjon er barnelærdom og om vedkommende ikke kan det bør noen ta en prat med foreldrene hans...

Det hele står og faller selvagt på hvor alvorlig situasjonen til den skadde her faktisk var. Dersom den var livstruende så er det klart at politiet skulle tatt mer tak i situasjonen. Dersom det bare var snakk om en rutinesjekk etter et slagsmål ser jeg ingen grunn til at de skal gjøre noe mer, spesielt ikke når det er fare for mer alvorlig vold / kriminalitet i området (med tanke på at de gikk opp til festen for å bryte den opp).

Dersom kammeraten til TS faktisk var livstruende skadet håper jeg at saken blir anmeldt og at spesialenheten ser på det...

------------
EDIT:
Dersom det som fremkommer i siste innlegg er korrekt er det klart at politiet har begått tjenesteforsømmelse. Da er det klart det må anmeldes. Det vil da komme i samme kategori som det jeg linket til litt tideligere i tråden. Lykke til med saken.
Sist endret av Cikey; 31. oktober 2010 kl. 13:49.
Burde være glad for at skurkene ble tatt da, det er jo ytterst sjeldent. Ang kompisen din så er det trist at det han ble banka opp, og neste gang burde du ringe 113. vet man kansje kan føle seg ignorert til tider av politiet. men å snakke fornuft med fulle folk kan til tider være frustrerende.

Btw, hvordan kan det ha seg at du er "edru" når kompis din er totalt møllings? har vanskelig for å se for meg at du var klink edru klokka 02.00 på en natt til søndag på fest...
Det at ts hevder å ha vært edru er noe jeg ikke kjøper. Spesielt ettersom han er så "fuckings" forbanna på de jævla "rasshøla". Hele situasjonen opplevdes ganske sikkert litt mere dramatisk en den faktisk var i beruset tilstand.

Håper noen får sett på denne saken og kommet med en konklusjon.

Lykke til !
Trådstarter
Min far er alkoholiker og i min familie har vi dårlig erfaring med alkohol. jeg drakk igenting og mamma kjørte og hente oss. ho kjenner det når noen har drikki. Jeg vet hva alkohol gjør med folk
Sitat av Cikey Vis innlegg
Det hele står og faller selvagt på hvor alvorlig situasjonen til den skadde her faktisk var. Dersom den var livstruende så er det klart at politiet skulle tatt mer tak i situasjonen. Dersom det bare var snakk om en rutinesjekk etter et slagsmål ser jeg ingen grunn til at de skal gjøre noe mer
Vis hele sitatet...
Det hele står og faller på at politiet ikke tok seg bryet med å finne ut hvor alvorlig situasjonen til den skadde var.

Hvordan skulle de da vite om den var livstruende eller ikke?

Når poenget her er at de ikke tok noen sjekk i det hele tatt, så har jeg veldig vanskelig for å forstå hvordan argumentasjonen din er relevant til denne saken i det hele tatt.

Spark mot hodet er livsfarlig og veldig alvorlig. Ser all grunn til at de skulle gjort mye mer. At politiet bare overser og ikke tar en rutinesjekk på et voldsoffer er uhørt. At de ikke er en ambulansetjeneste som tidligere sagt er den mest tåpelige argumentasjonen jeg har hørt. Ufattelig at det i det hele tatt skal være noe å diskutere at politiet burde sjekket tilstanden til offeret.
en ide:

du sender en mail til tv2 hvor du forklarer hva som skjedde. ikke glem og bruke ord som terror, miljø katastrofe og korupsjon,
om det er løgn eller ikke, de driter i det

og når de har fått nok media oppmerksomhet kommer polti sjefen til og gå ut og si unskyld til vennen din, case closed

det er desverre ingen du kan klage til, ( untatt tv2nyhetene )
neste gang ring ambulansen
Trådstarter
Jeg har selv tenkt endel på dette men det får være opp til han selv eller familen om de vil at media skal få greie på dette.
synd..
Sitat av Greker Vis innlegg
Akuratt vært å pratet med foreldrene hans.
Legen sa at hadde han fått litt fler slag mot hodet hadde det blitt hjerneblodning og han kunne dødd.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Politiet hadde avgitt FALSK rapport til sykehuset og sagt at han satt inne i en taxi da de kom og han var stabil noe han ikke fuckings var. Dette skal anmeldes og vi har flere vitner mot at de juger. Taxi sjåføren er en av de.
De skjønner at de har driti seg ut når de gjør sånn.. Jævla rasshøl
Vis hele sitatet...
Hvis det du sier her er sant, så skal jeg heller beklage mistilliten tidligere, men jeg selv fått rundjuling av flere personer med slag/spark og slagvåpen uten å dø, så for meg hørtes det egentlig ganske merkelig ut, slik du fortalte i starten.
TS, tør jeg spørre hvem som ble banket opp? Kun med fornavn? Hehe, regnet nesten med kamp på festen til D...
Sitat av ivingman90 Vis innlegg
en ide:

du sender en mail til tv2 hvor du forklarer hva som skjedde. ikke glem og bruke ord som terror, miljø katastrofe og korupsjon,
om det er løgn eller ikke, de driter i det

og når de har fått nok media oppmerksomhet kommer polti sjefen til og gå ut og si unskyld til vennen din, case closed

det er desverre ingen du kan klage til, ( untatt tv2nyhetene )
neste gang ring ambulansen
Vis hele sitatet...
Hjelper ikke han som har fått juling så veldig at politiet sier unnskyld ass.

For å ta alt dette kort oppsummert; Hadde ikke kompisen til TS vært en dust som ikke klarer å kontrollere alkoholinntaket sitt, ville ikke denne tråden vært laget. Moralen er, drikk med måte og ellers hold kjeft. Selvfølgelig dritkjipt for han som fikk grisejuling, er ikke noe kult det, men jeg mener man ber om det når man skal holde på sånn. Politiet er ikke noe bedre de heller..
Case closed for min del.
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Når poenget her er at de ikke tok noen sjekk i det hele tatt, så har jeg veldig vanskelig for å forstå hvordan argumentasjonen din er relevant til denne saken i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Akkurat hvor omfattende undersøkelsen var vet vi strengt tatt ingenting om. I følge trådstarter ble de "lyst på" med lommelykt, men detaljene vet vi ikke...

Argumentasjonen min er selvsagt helt relevant og den samme uansett hvorvidt feilen er at de ikke gjorde nok i forhold til å undersøke eller i forhold til å bestille ambulanse.

Det kan selvsagt stemme alt hva TS og kammeraten skriver, men dersom legen har påvist livstruende hjernebløndning har jeg litt vondt for å tro at det ikke kommer mer ut av denne saken, enten fra legen eller fra familien. Heller ikke media har fått med seg noe om denne meget alvorlige skaden.

Så jeg gjentar meg selv: Dersom historien til TS stemmer og informasjonen om kritisk hjerneblødning stemmer så er det klart at det foreligger tjenesteforsømmelse og jeg håper saken blir fulgt opp. Dersom det var snakk om en standard undersøkelse på legevakten som følge av slagsmål så ser jeg ingen problemer med måten politiet håndterte saken.
Sitat av Greker Vis innlegg
Akuratt vært å pratet med foreldrene hans.
Legen sa at hadde han fått litt fler slag mot hodet hadde det blitt hjerneblodning og han kunne dødd.
Vis hele sitatet...
Hjerneblødning er IKKE påvist.
Sitat av bamse Vis innlegg
Hjelper ikke han som har fått juling så veldig at politiet sier unnskyld ass.

For å ta alt dette kort oppsummert; Hadde ikke kompisen til TS vært en dust som ikke klarer å kontrollere alkoholinntaket sitt, ville ikke denne tråden vært laget. Moralen er, drikk med måte og ellers hold kjeft. Selvfølgelig dritkjipt for han som fikk grisejuling, er ikke noe kult det, men jeg mener man ber om det når man skal holde på sånn. Politiet er ikke noe bedre de heller..
Case closed for min del.
Vis hele sitatet...
'

ja det betyr ingen ting for kompisen,

men se på den saken med ambulanse sjoførene som lot en person ligge i parken siden han var svart...
og etter alt media styret tror du en ambulanse sjofør tør og gjøre noe sånt igjen ?
Sitat av ivingman90 Vis innlegg
'

ja det betyr ingen ting for kompisen,

men se på den saken med ambulanse sjoførene som lot en person ligge i parken siden han var svart...
og etter alt media styret tror du en ambulanse sjofør tør og gjøre noe sånt igjen ?
Vis hele sitatet...
Hehe, hvis du velger å gjøre grundig research rundt den saken der og ikke tro på alt media skriver så ville du nok tatt tilbake det der men det er offtopic, bare en tankevekker til deg.
Kanskje du heller skulle backa kompisen din da isteden for å være verdens største pingle og stå og se på at han fikk grisebank? dust.
Burde være glad de som faktisk banka han opp ble tatt. Hadde noen gjort samme med meg hadde jeg klikka hvis de hadde kommet unna med det.
Ser ingen har linka til saken i moss-avis, så her er den http://www.moss-avis.no/nyheter/ung-...fest-1.5763451

Får inntrykk av at dette var en meget uoversiktilig situasjon for politiet. De ble sendt ut for å gi bistand til dørvakten. Virket jo som rene masseslagsmålet.

Er utrolig leit at sånt skjer, men det er desverre virkeligheten av alkohol og testostoron i mange tilfeller.

Om politiet tolket situasjonen feil, og mulig trakk litt forhasta konklusjoner er godt mulig. De er tross alt vanlige mennesker. Her sto de mellom å gi bistand til en som var med kameraten eller få overblikk/roe situasjonen.

Hva du kan gjøre? Du kan annmelde politiet for uaktsomhet. Da vil Spesialenheten for politisaker se nærmere på saken og evt. se om noe straffbart har skjedd.

Men helt ærlig tror jeg ikke de kommer til å finne noe straffbart. De kommer til å behandle den for så å henlegge den.
Sitat av Walkor Vis innlegg
Kanskje du heller skulle backa kompisen din da isteden for å være verdens største pingle og stå og se på at han fikk grisebank? dust.
Vis hele sitatet...
Du er veldig smart da! jævelig bra for meg som er liten å fly på 3 andre stykk istedet for å få de vekk. jeg dro de jo vekk men jeg sloss ikke.. må ikke nødvendighvis sloss for å backe.
Sitat av javaFreak Vis innlegg
Hva du kan gjøre? Du kan annmelde politiet for uaktsomhet. Da vil Spesialenheten for politisaker se nærmere på saken og evt. se om noe straffbart har skjedd.

Men helt ærlig tror jeg ikke de kommer til å finne noe straffbart. De kommer til å behandle den for så å henlegge den.
Vis hele sitatet...
Uansett om de gjorde noe straffbart eller ikke så vil det bli henlagt. Spesialenheten for politisaker er en parodi og en farse.
Sitat av bamse Vis innlegg
Hehe, hvis du velger å gjøre grundig research rundt den saken der og ikke tro på alt media skriver så ville du nok tatt tilbake det der men det er offtopic, bare en tankevekker til deg.
Vis hele sitatet...
jeg vet at motivet aldri ble klart i den saken,

men uansett, ingen tør og gjøre noe sånt igjen uansett om han bare har en splint i fingen