Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 744
Hei!

Jeg kom tilfeldigvis til å slette noen filer som jeg skulle ønske at jeg ikke hadde slettet. Jeg velger å tro at selv om det er slettet og ikke er å finne i papirkorgen så kan jeg lokalisere de på en måte. Problemet er bare at denne kunskaper ligger ikke ved meg.

Jeg lastet ned et program som heter OSForensics og tror du ikke at jeg klarte å lokalisere og hente ut en fil. Jeg måtte da søke etter filnavnet. Det som erger meg litt nå, er at jeg husker fint lite av hva andre ønskede filer heter. Er det noen som kan hjelpe meg eller har noen insigelser eller erfaringer ved dette?

Takk på forhånd.
Først av alt: IKKE skriv til / bruk den disken du har filene på!
Så kan du laste ned et program som finner slettede filer for deg, for eksempel Recuva som du finner her:
http://www.piriform.com/recuva

Benytter du disken med filene på til å lagre mer data blir filene fort overskrevet og ødelagt.
Sist endret av woff; 17. september 2014 kl. 18:53.