Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2119
Hei! Er det noen som veit om admin passordet til skolepc'ene i Nord-Trønderlag eller evt hvordan man kommer seg i rundt Bitlocker passordet?

Fikk tak i Admin passordet for 3 år siden på Verdal VGS, da var det Kaffek0ppen er t0m! men det er såklart skifta for lenge siden.

Noen som har det?
Sitat av Tabithalos Vis innlegg
Hei! Er det noen som veit om admin passordet til skolepc'ene i Nord-Trønderlag eller evt hvordan man kommer seg i rundt Bitlocker passordet?

Fikk tak i Admin passordet for 3 år siden på Verdal VGS, da var det Kaffek0ppen er t0m! men det er såklart skifta for lenge siden.

Noen som har det?
Vis hele sitatet...
Jeg gikk på IKT@Verdal VGS Verdal VGS fra 2009 til 2010 Var russ det året også.
Da var passordet også SCCMAdmin2009. Når passordet er så enkelt, sier det jo litt om hva det neste passordet kan være.

TLDR;
Jeg tror at passordet er SCCMAdmin2014 dette året
Huske du va man måtte skrive inn på login navnet? Har prøvd med mitt eget og NTFK-Admin men det funka ikke.
.\administrator
Funka ikke det nei :/ Faan assa