Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1462
Jeg bruker stadig vekk iGolder til å kryptere meldinger. Men av og til på slutten av den krypterte meldingen, så dukker det opp masse tegn:

http://i62.tinypic.com/2w2iiw8.jpg

Er det selve meldingen eller bare vas?
klarer ikke helt og se hvilke tegn det er, men det ser ut som spørsmål tegn. de tegnene er ukjente for maskinen din, så da viser den spørsmålstegn.

du kan finne "tegnkart" på pc'n din og se om du finner den
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av DotEXE Vis innlegg
klarer ikke helt og se hvilke tegn det er, men det ser ut som spørsmål tegn.
Vis hele sitatet...
Det er spørsmålstegn. Det er ikke jeg som skal dekryptere meldingen, og ikke har jeg muligheten selv til å gjøre det siden jeg bare har den offentlige PGP'en, ikke den private.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Det er spørsmålstegn. Det er ikke jeg som skal dekryptere meldingen, og ikke har jeg muligheten selv til å gjøre det siden jeg bare har den offentlige PGP'en, ikke den private.
Vis hele sitatet...
Er strengt tatt ikke spørsmålstegn nei Link
DotEXE hadde nok rett
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Latrakx Vis innlegg
Er strengt tatt ikke spørsmålstegn nei Link
DotEXE hadde nok rett
Vis hele sitatet...
I følge denne linken slik jeg forstod det, så er disse spørsmålstegnene helt irrelevant til PGP meldingen?