Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1033
helt fra jeg først lastet ned hamachi har det bare gitt meg hodepine.først fikk jeg ikke directe tunnel,noe jeg fikset ved å.åpne porter i ruter,der jeg og la inn regel utgående og inngående i windows firewall(win 7 ultimat)la de samme portene inn i hamachi innstillingene,og kjører hamachi med antivirusen skrudd av(avast)endelig kunne jeg spille lan....neida.finner fremdeles ikke spillene som kompisene spiller,og selv om jeg har direct tunnel kan jeg ikke pingen noen og de får heller ikke til og pinge meg.så..... noen siste forslag før jeg kjøper spillet til alle mann så vi faktisk kan spille sammen?
Kanskje du må åpne portene i ruteren også?

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Kanskje du må åpne portene i ruteren også?
Vis hele sitatet...
Er tydligvis blind, så ikke at du hadde åpnet portene i rutern

Er tydligvis blind, så ikke at du hadde åpnet portene i rutern
Sist endret av EyesWideShut; 17. september 2014 kl. 23:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå kan jeg ikke så mye om Hamachi, men jeg vil anbefale deg Tunngle. Hadde litt problemer med at få personer spilte der, men ellers fungerte det bra.

Om du skulle ha pengene, så ville jeg kjøpt spillet, sparer deg mye bry i fremtiden..
Hvilket spill er det snakk om?
Du la inn regel i Windows Firewall? Har du forsøkt å deaktivere den helt? Det var det eneste som fungerte da jeg opplevde lignende problemer, men det var da også for 6-7 år siden...
Sist endret av caperno; 18. september 2014 kl. 01:35.
Trådstarter
2 0
føler meg liiit dum no,fant problemet i windows firewall.hadde glemt og legge til untaksregel for utgående regel:P så nå ble det plutselig kontakt.btw,en verre ruter enn inteno dg 301b skal du lete lenge etter.fy fela den var ikke grei og porte.og spillet er forresten divinity original sin