Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 789
Jeg trenger litt hjelp til å få alle medaljene i spillet...
Jeg vet at man får en medalje for hver vansklighetsgrad man gjennomfører spillet, man får en medalje for å gjennomføre landgangen i Normandie, en medalje hvis man redder en ekstra POW i Afrika og en medalje hvis man tar kommandoplanene i ubåten i Trondheim.

Er det fler måter å få medalje på?
Det brettet hvor du skal redde en pilot, mener jeg det skal være en pilot til, tror dem sier det på briefingen. Finner du han får du en medalje til tror jeg
Det viktige er å følge med på briefingen, der sier dem litt mer enn hva objektet for missionet er..
kermit-'s Avatar
Trådstarter
Hmm... Hvilket level er det? Jeg får lete igjennom savegamene mine når jeg får tid..
Mener det er på det levelet hvor du skal møte en dame i en kirke.
Sjekk ut denne siden

Eller her
Sist endret av |Stress|; 28. mars 2002 kl. 23:22.
Her er det en hendig liten medal-guide.
ehh sorry wiz hvis du har prøvd deg på det oppdraget jeg skreiv om, ser ikke ut til å være noe medalje å få der i.flg. linken skulleye la ut. Men mener å ha lest et sted at du fikk en medalje hvis du fant den andre piloten, men jeg kan jo seff ha lest helt feil
kermit-'s Avatar
Trådstarter
Skulleye: MEGAPARTY!

Edit:
Nå kan man glede seg (?) til Team Assault i November/Desember og neste spill i serien i 2003...