Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1108
Er det noen av Dere som spiller Utopia her???
Er det noen som husker den drikken som het utopia.. Den var ganske god.. Lurer på hvor det blei av den...

Scha
Opprinnelig postet av freakboy
Er det noen av Dere som spiller Utopia her???
Vis hele sitatet...
Siden du sier spiller, regner jeg med det er et spill og flytter den hit, om jeg tar feil - si ifra og jeg skal flytte den tilbake :)
http://games.swirve.com/utopia

ja det er nettbasert rpg spill!
Jeg leste nettopp om ett strategi spill fra 1981 som het Utopia så jeg trodde du mente det. Det regnes for å være det første strategi spillet tror jeg. Du kan finne det på isonews.com gaming forumet hvis du bryr deg Angående denne versjonen av Utopia så får jeg vel ta en titt.
Skulleye: Greit nok at det ligger på ISOnews, men det hjelper ikke stort hvis man ikke har adressene og u/p til ftp-serverne dems!
Du har vel ikke tilfeldigvis access til serverne dems?? sku gjerne ha lastet ned en del derfra!
Better than thou.
Om han har tilgang til en Isonews server, noe jeg tviler på han har, så er ikke det akkuratt noe man bare deler ut til gud og hverman liksom..
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
isonews har vel ikke servere, det er vel heller brukerene.
isonews er jo til for å sjekke om det har kommet noe nytt som bør lastes, og diskutere diverse saker på forumet demmes.
Better than thou.
Altså jeg vet hva isonews er, men hvis de har servere så--^
ISONews har FTP-servere jo! vet om en som har tilgang til noen av dem! han går på skole, og sitter på en syk rask linje.. 34MBit (høyskolen i narvik).. bruker å få han til å laste ned en del.. spurte han om han kunne sette opp ftp til meg, men de har firewall der som sperrer for sånt...
men han kommer fra samme stedet som jeg kommer bra, og når han kommer hjem så tar han med en del stuff..
Bangar er du syk???

hvilken plass kommer du ifra??

liten bygde by oppi nord??

Better than thou.
Faen har det med saken å gjøre a?
Opprinnelig postet av freakboy
Bangar er du syk???

hvilken plass kommer du ifra??

liten bygde by oppi nord??

Vis hele sitatet...
kjekk i kjeksen no??? heh.. gir deg juling i helga!
Nå må ikke du rive alt for mye her duh!

skal vi ta oss en fylle kule i helga?

er det noen som har brennvin å selge??

lol

ingenting med saken å gjøre..

sorry..