Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 940
Etterfølgeren til spillet over alle spill slippes her i Norge på fredag, man prater selvsagt om Metal Gear Solid 2. Spillet inneholder scener den amerikanske versjonen ikke har, grunnet terroraksjonen 11. September. En ekstra DVD følger også med, som viser hvordan Kojima og Co laget spillet.

Æhmen, fy fadej, dette spillet må rett og slett bli genialt. Grafisk nydelig, og visstnok bedre gameplay og story enn eneren. Og eneren var som kjent verdens beste spill, up until now ...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jeg gleder meg!! Jeg gleder meg!! og forresten, JEG GLEDER MEG!!! Det spillet er genialt. Spilte demoen som kom sammen med Zone of Defenders eller noe i den duren. Var helt sinnsyk!! jeg gleder meg!!
Totto
Jeg har runda MGS mange ganger. Det blir kulest når du både har bandana og stealthdrakta...
Kommer seff til å spella 2'ern til den store gullmedalje også...
enda en god grunn til å kjøpe seg ps2.. *sukk*
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Wo-fucking-ho!
Spiderman fikk det inn i dag. *Løper og kjøper*
jeg har spillt demoen, kan ikke si annet en at det rox0r.
jeg har ikke spillt 1'en så jeg kan ikke fortele hva som er forskjellig men kult var det ivertfall!
Shit, fikk de det inn i dag? Spurte på spaceworld, dem sa at det kom på fredag, har tidligere bare sett import til 800,- på spiderman. Kjøper du med ett til meg, AnaMorph0s|s?
Vil dette komme til PC også? Jeg spilte 1'ern på PC og det var veldig bra, så jeg kjøpte det likegodt på Gameboy også jeg har sett traileren og dette spillet ser bra ut. Jeg håper det kommer på PC fordi jeg gidder ikke å kjøpe PS2
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Ah, fy faen, dette spillet er genialt. Kontrollene er forbedra, alle bevegelser er sinnsykt realistiske, og historien so far virker veldig complex og intriguing. Ah, genialt. Men hva er det jeg gjør? *Løper for å spelle*