Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1575
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er best i forhold til effekt? Å svelge det eller snorte det? Skulle gjerne hatt litt energi i dag
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har veldig lite å si.
Blåste akkurat en tåkefarget rakett av en busemann ut av nesen i dusjen. Digg å sniffe da.

Nasalt har du litt mer intensitet og raskere opptak mens oralt later til å ha tregere opptak og mer langvarig effekt.

Jeg syntes fortsatt rektalt er den beste inntaksmetoden.
Sist endret av supranaut; 30. september 2023 kl. 11:20.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Blåste akkurat en tåkefarget rakett av en busemann ut av nesen i dusjen. Digg å sniffe da.

Nasalt har du litt mer intensitet og raskere opptak mens oralt later til å ha tregere opptak og mer langvarig effekt.

Jeg syntes fortsatt rektalt er den beste inntaksmetoden.
Vis hele sitatet...
Hei
Hva er forskjellen i mengden som tas nasalt og oralt? For eksempel 0,25 nasal = 0,5 oralt eller det samme?

Hei
Hva er forskjellen i mengden som tas nasalt og oralt? For eksempel 0,25 nasal = 0,5 oralt eller det samme?
Sist endret av Kawaki; 30. september 2023 kl. 20:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tar du det nasalt så får du mye høyere biotilgjengelighet og det virker innen maks 10-15 min. Det kommer også mer intenst.
Men mulig effekten ikke varer like lenge.

Tar du det oralt så må du nok ta en del mer, kanskje så mye som 0.5g for full effekt og det tar 30-60 min før effekt kommer. Ifølge wikipedia. Men effekten vil nok vare lengre. Oralt virker det i 3-6 timer.

Tipper det virker i kun 1-2 timer, maks 3 om du tar det nasalt. Positive er at du trenger mindre doser og eneste negative er at du oftere må ta ny dose.
Beste er å dra til darknet og kjøpe noe ADHD medisiner som f.eks. Ritalin, Aduvanz, Attentin, Concerta, Elvanse.
Tror ikke man kan få vanlig amfetamin som pille her i Norge. Men fullt mulig om man bestiller fra utlandet.

Kanskje Concerta er mest lik vanlig amfetamin. Virkestoffet er Metylfenidathydroklorid 18 mg og Concerta er depot.

Sitert fra felleskatalogen ang. Absorpsjon: Absorberes raskt. Depottabletten består av tre lag, et ytre og to indre. Plasmakonsentrasjonen når sitt første maks. 1-2 timer etter inntak. De to indre lagene frigjøres deretter gradvis de neste timene. Cmax nås etter 6-8 timer, etterfulgt av en gradvis reduksjon."

Send pm for mer info eller evt. Visst jeg kan være til mer hjelp.
Sist endret av einsteindragon; 30. september 2023 kl. 20:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Tar du det nasalt så får du mye høyere biotilgjengelighet og det virker innen maks 10-15 min. Det kommer også mer intenst.
Men mulig effekten ikke varer like lenge.

Tar du det oralt så må du nok ta en del mer, kanskje så mye som 0.5g for full effekt og det tar 30-60 min før effekt kommer. Ifølge wikipedia. Men effekten vil nok vare lengre. Oralt virker det i 3-6 timer.

Tipper det virker i kun 1-2 timer, maks 3 om du tar det nasalt. Positive er at du trenger mindre doser og eneste negative er at du oftere må ta ny dose.
Beste er å dra til darknet og kjøpe noe ADHD medisiner som f.eks. Ritalin, Aduvanz, Attentin, Concerta, Elvanse.
Tror ikke man kan få vanlig amfetamin som pille her i Norge. Men fullt mulig om man bestiller fra utlandet.

Kanskje Concerta er mest lik vanlig amfetamin. Virkestoffet er Metylfenidathydroklorid 18 mg og Concerta er depot.

Sitert fra felleskatalogen ang. Absorpsjon: Absorberes raskt. Depottabletten består av tre lag, et ytre og to indre. Plasmakonsentrasjonen når sitt første maks. 1-2 timer etter inntak. De to indre lagene frigjøres deretter gradvis de neste timene. Cmax nås etter 6-8 timer, etterfulgt av en gradvis reduksjon."

Send pm for mer info eller evt. Visst jeg kan være til mer hjelp.
Vis hele sitatet...
Takk
Ellers har man Ritalin, hvor virkestofet også er Metylfenidathydroklorid, men hvor pillen er såkalt instant release (virker med engang).
Ritalin og virkestoffet i den er nok mest lik vanlig amfetamin.

For å sitere det som felleskatalogen sier om absorpsjon:

"Raskt og nesten fullstendig. Absolutt biotilgjengelighet ca. 22% for den aktive d-enantiomeren pga. uttalt first pass-metabolisme. Cmax nås etter ca. 1-2 timer. Samtidig matinntak har ingen relevant effekt på absorpsjonshastigheten. Kapsler med modifisert frisetting: Det hurtigvirkende granulatet oppløses raskt og gir en initial Cmax innen 1-2 timer. Det modifiserte granulatet løses opp avhengig av pH etter noen timer og gir en ny topp i plasmakonsentrasjon 5-7 timer etter administrering. Inntak av fettrik kost sammen med kapsler med modifisert frisetting hadde ingen klinisk relevant effekt mht. totaleksponering, men forlenger absorpsjonen, og Cmax nås ca. 1 time senere."

Gjerne ta kontakt på pm for mer spesifikk hjelp eller tips.

For de som ikke vet er C-max det samme som Maks Effekt.

Vil du ha kun vanlig amfetamin som er 100% Amfetamin, så anbefaler jeg først å bestille på darknet.
Visst ikke, så er det beste å kjøpe tomme kapsler på ebay eller apoteket, fyll de med amfetamin og bruk vekt til å veie de.

Her er ebay annonse for 1000 tomme kapsler som er veganske i tillegg om man bryr seg om dyr:

https://www.ebay.com/itm/17442703445...Bk9SR6j89_fcYg

Her er 100 tomme kapsler til 769,- laget av Gelatin (ikke dyrevennlig, de er laget av grisefett er i størrelsen 10.50ml per stk: https://www.apotek1.no/produkter/gel...0-50ml-306524p

Enkleste er å google "tomme kapsler" for norske nettbutikker. Eller "empty capsules" for utenlandsk nettbutikk, oftest billigst.
Opptatt av pris og at det kommer fra norsk nettbutikk så bruk prisjakt.no
Da får du 60 stk for 69 kr. Her: https://mecindo.no/tomme-kapsler-60kaps-no

Disse er også dyrevennlige(Vegetable og er i størrelse 00.

Dette er størrelse 00:



Den største, den helt til venstre på dette bildet er også størrelse 00:

Sist endret av einsteindragon; 30. september 2023 kl. 21:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drop er mer smooth og varer lengre, sniffing stinker, bokstavelig talt, med mindre det er snakk om prima vare. Har kun erfaring med "medisinske" doser på 0,1 g gjennom døgnet, maks.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drop er mer smooth og varer lengre, sniffing stinker, bokstavelig talt, med mindre det er snakk om prima vare. Har kun erfaring med "medisinske" doser på 0,1 g gjennom døgnet, maks.
Vis hele sitatet...
Ja, pluss at sniffing gjentatte ganger over tid kan alvorlig skade neseborene når det kommer til spesielt Amfetamin, Kokain. Samme med MDMA også, tror jeg.

Å sniffe piller er ofte ikke så skadelig mot neseborene, men er de depot så blir det i mange tilfelller det samme som å sniffe gèle.
Også vanlige piller som er instant release skader neseborne, men ikke i nærheten av så mye som depot.

Her er tips og det jeg tror om sniffing av stoffet og hvor skadeligt det er (i verste fall så mister du til slutt alt av luktesans, noe jeg som røyker kjenner godt til. Altfor godt, og det er bare fordi jeg røyker opptil 30 sigaretter per døgn i gjennomsnitt):
Sist endret av einsteindragon; 30. september 2023 kl. 21:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av de valgene, snorte. Men det er ingenting i forhold til å skyte det. Heftig følelse som slår alt.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skyting av ukjent pulver er for skitne narkomane og minst ett ledd unna rekreasjonell bruk som diskuteres her. Synd om det må til, finn hjelp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skyting av ukjent pulver er for skitne narkomane og minst ett ledd unna rekreasjonell bruk som diskuteres her. Synd om det må til, finn hjelp.
Vis hele sitatet...
ja jeg er enig med skyting av amfeta/metamfeta det er noe some burde unngås.
ta det rektalt isåfall, men det er heller ingen anbefaling! oralt er vel den sunneste metoden

bruk minst mulig av alt du har behov for!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skyting av ukjent pulver er for skitne narkomane og minst ett ledd unna rekreasjonell bruk som diskuteres her. Synd om det må til, finn hjelp.
Vis hele sitatet...
Er også ett ledd unna døden visst du er uheldig og sprøyter luftbobler inn i blodårene deres. Eller visst det du skyter også er mikroplast og pulverisert murstein som tilleggdingredienser.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Amfetamin, oralt eller nasalt?
Vis hele sitatet...
..eller analt.
Så mange veier inn, så mye moro.
jeg personlig liker best ta meg en go drop(oralt), snorte(nasalt) var greit i si tid, men gikk sakte men sikkert over til nåla(iv), etter langtidsbruk er nokk oralt beste og sunneste måten ta det på.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har slutta med amf nå,men vil si drop er best i lengden,men Nice med en linje som justering av å til.