Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 11427
Anonym bruker
"Hoppende Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flug1 Vis innlegg
Hva med en blanding av, tramadol, xanax , lorazepam,diazepam, Rivotril ? Liker ikke alkohol, tror dere jeg mister nerver ved en slik blanding ?
Vis hele sitatet...
Funker det, aldri hørt om noen som har nerver når dem ligger i grava.
Det kan være vell så effektivt med en lav dose benzo og amfetaminer. Da mister du nervene, samtidig som du fortsatt er veldig oppegående. Da snakker jeg om doser på det terapeutiske nivået, ikke en feit linje og to rivo.

jeg skal dog ikke kle meg ut som moralpolitiet, jeg liker jo å blande alt mulig. Akkurat nå sitter jeg å røyker heroin, drikker litt cider, tatt noe rivotril, Ksalol og morfin, og en mikrodose med speed.
Slår sikkert som ett godstog når jeg tar jointen som ligger å venter.
Herlig kombinasjon, men du skal ha ganske god kunnskap om de aktuelle stoffene når du holder på sånn, det ville vært en ganske sikker død for uerfarne.
God kunnskap gir ingen økt trygghet med mindre man faktisk bruker den riktig, jeg hadde vært livredd om en kompis kastet i seg alt dette.

Jeg bygger på formen veldig gradvis, startet med en liten dose amfetamin, så heroinen, så tok jeg morfin, mer heroin, så benzo, mer heroin, cider, mer heroin, og nå mer heroin igjen.

Ser det blir litt dumt å si at jeg er påpasselig med den lista innabords, men; the poison is in the dose. Jeg kjenner toleransen min til hvert enkelt av disse stoffene veldig godt, og jeg kjenner toleransen i kombinasjon med hvert enkelt av disse stoffene, og kanskje aller viktigst, jeg vet nøyaktig hvilken kvalitet det er på varene, så jeg går ikke inn i det med bind foran øynene.

Sikkert noen som skal prøve å være morsom med en kommentar som ‘famous last words’ eller lignende, men da blir du sikkert skuffa når jeg svarer i morgen.

Nå egynner det virkelgii og svinge her, god kveld videre degenerere
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opiater og benzo eller opiat og ghb, uppers og downers går som regel bra, kan fort bli litt ubehag spesielt på opiat og pepper eller cola.
Har blandet det meste egentlig men eneste gangene det virkelig har gått galt er opiat med benzo/ghb
Mest kjente må være å ikke blande benzoer som Valium og Rivotril med Opioider som Morfin og Oxycodone.
Det er enkleste vei til respirasjonsstans og dermed død.
Benzo (spes. Xanor) + sterk/for mye alkohol + bytur = garantert glattcelle og/eller blackout, hvor en i rusen mest sannsynlig har begått veldig dumme ting som kommer snikende inn i husken på en etterhvert, opp til et slikt nivå at en opplever (panikk)angst. Men det fikser jo Xanor alene... Ja, midlertidig, om du ikke går på dem fast (noe de ikke er designet for). Som å pisse i buksa... Altså ikke anbefalt. Ref. egen og venners erfaring.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Mest kjente må være å ikke blande benzoer som Valium og Rivotril med Opioider som Morfin og Oxycodone.
Det er enkleste vei til respirasjonsstans og dermed død.
Vis hele sitatet...
Sant nok at denne komboen finnes i obduksjonsrapportene etter mange overdoser, men dosen er giften - folk flest gjør det for økt funk, ikke for å begå selvdrap. Anbefales ikke for folk uten toleranse, erfaring eller andre til stede.

Alkohol og benzo er jo en kombo mange tydeligvis blir totalt drittsekk av, men med måtehold kan man kutte ut ganske mange enheter alkohol med medisinske doser Valium eller Sobril i blodet.

Alkohol og GHB er vel en klassisk no-go.

I tillegg til tabellen under er det veldig lett å søke seg frem til det man lurer på ved å søke etter "virkestoff virkestoff interactions", hvertfall bedre enn å la være om man er usikker.