Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1072
Har søkt og letet rundt men fant ikke ut av det, så jeg spør her.
Vet at det ikke er noen fasitsvar på det, men hvor ofte/sjeldent mener dere det er forsvarlig å trippe?
2. uker mellom vær gang burde gå bra.
Det kommer an på alder, vekt, dose, og hva du tripper på, samt det er individuelle faktorer å ta hensyn til. Det finnes ikke noe fasitsvar, men du kan gjøre hva du kan for å minimere farene. Den største faren du har foran deg er HPPD, etterfulgt av en rekke andre psykiske lidelser.

1. Ikke eksprimenter med psykadelika før du er 25.
2. Ikke innta psykadelika mer en 1 gang hver 3 uke.
3. Ikke overskrid anbefalte doseringer.

Følger du disse 3 reglene har du minimert sjansene for å utvikle problemer stort, og du kan nyte, og eksprimentere med psykadelika hele livet.
Trådstarter
59 9
Takker for svar. Ja var mest med tanke på hppd. Er 25 år nå, men begynte å eksperimentere med psykedelika når jeg var 20.
Frem til nå har jeg gjort det, kanskje 3 ganger i året pga. lite tilgjengelighet. Har nå mye mer tilgang på det. Blir hovedsaklig lsd og sopp jeg kommer til å innta.
Sist endret av taares; 2. juni 2014 kl. 19:02.