Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2131
Noen som vet om gode skatespots i bergen? helst med brad flat-muligheter og curbs..
NFFs husbedreviter
Det er mange som skater foran tinghuset rett ved lille lungegårdsvann, så om området ikke svarer til dine preferanser, så bør ihvertfall noen der kunne svare deg bedre enn noen her inne kan
jeg som skriver
Fysakhallen ? Jeg har ikke vært der selv men jeg har hørt mye bra om det. Det er også en liten park ved nygårdsparken, og sikkert enda flere steder som jeg ikke vet om
Under Puddefjordsbroen på bysiden. Funker når det regner også. Rundt BI på Møllenpris. Hvis du liker å cruise digge bakker så er det en ganske nice tur ned fra Montana. Hvis du går opp til der hvor grusveien oppover mot Ulriken starter så kan du rulle derfra og hele veien ned til Haukeland. Derfra kan du gå opp en liten bakke mot Kalfaret for så å rulle hele veien ned til sentrum. Da går du også forbi det "nye" tannlegebygget som er en ok spot. Det er bilvei så bør egt gjøres om kvelden når det er lite biler. Selv pleier jeg å time det sånn at jeg kan røyke en spliff mens jeg ser på solnedgangen over byen før jeg ruller nedover. Beste avslutningen på en hvilken som helst dag
Trådstarter
59 9
Takker for svar Er ikke noen cruiser egentlig, men hørtes chill ut med en spliff i solnegangen før en cruiser nedover:P