Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2663
Heisann!

Har blitt invitert til å bli med på en psy festival/samling ute i naturen.
Har aldri vært på dette før, har forsåvitt aldri vært på en festival i det heletatt.

Har også delvis lite erfaring med LSD o.l. Har vært på 1 og en halv trip tidligere.
Hadde rundt 2lapper førstegang, den halve gangen underdoserte jeg bare så fikk bare en svak effekt.
Har også tatt MDMA

Det jeg egentlig lurer på er hva jeg skal gjøre her? Hvordan oppføre seg? What not to do? Hva tar jeg med meg?(ute i naturen i 2+ døgn.) Reiser også alene, så er litt spent hvordan det blir(er relativt sjenert)
Og hva skjer på slike festivaler?

Har vært nøktern i over 2 mnd også forsåvitt, drug of choice er cannabis,morfin og benzoer.Tenkte bare å si det også om det skulle hatt noe å si.


Gjerne si litt om egen erfaringer!
Dette er i Norge forresten.


Takk!
Parkettetterligning
Er det ikke bare å ta med seg telt og mat? kanskje en hengekøye? Og de rusmidlene du vil ha? Hvis du bare vil ha for eksempel mdma og cannabis er det vel sikkert ingen som mobber deg. Dette er jo hippier det er snakk om :P Så lenge du ikke tar syra demmes så går det nok bra.
Trådstarter
6 0
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Er det ikke bare å ta med seg telt og mat? kanskje en hengekøye? Og de rusmidlene du vil ha? Hvis du bare vil ha for eksempel mdma og cannabis er det vel sikkert ingen som mobber deg. Dette er jo hippier det er snakk om :P Så lenge du ikke tar syra demmes så går det nok bra.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke syra? Det er den jeger litt sugen på, er ca 1.5år siden sist tur nå, så har litt lyst på ny tur..:P
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av psy? Vis innlegg
Hvorfor ikke syra? Det er den jeger litt sugen på, er ca 1.5år siden sist tur nå, så har litt lyst på ny tur..:P
Vis hele sitatet...
tror han mente du ikke skulle ta syra DERES
Trådstarter
6 0
Altså "stjele" syra, eller kjøpe syra?
Det jeg egentlig lurer på er hva jeg skal gjøre her?
Vis hele sitatet...
Have the time of your life, selvfølgelig
Nei, det blir jo å være i naturen og danse blant trærne. Det er Ikke veldig mye annet å gjøre på denne type festivaler annet enn å være på tur i skogen ed mange andre mennesker og kose seg med natur og musikk.

Hvordan oppføre seg?
Vis hele sitatet...
Som du ville gjort på andre fester egentlig. Men, det er anbefalt å ha et åpent sinn i forhold til de andre. Slike fester tiltrekker seg mye forskjellig og det er en fordel å ha i bakhodet at mange kommer til å være trippet, så du bør handle deretter.

What not to do?
Vis hele sitatet...
Sålenge du klarer å passe på deg selv og ikke starter dårlig stemning så er du safe.

Hva tar jeg med meg?
Vis hele sitatet...
Alt du trenger for å overleve egentlig. Klær, vann, mat, lommelykt, iPod, telt?, sovepose, regntøy+++

Og hva skjer på slike festivaler?
Vis hele sitatet...
Om det er det arrangementet jeg tror så er det jo trippefest i skogen med electronica fra agregat. Så se på det som en telttur med veldig bra underholdning. Det jeg har vært med på har ihvertfall vært veldig moro, uansett hva slags forventinger du har.

Ta med litt penger for kjøp, eller ta med eget.
Trådstarter
6 0
Flott svar moret! Gleder meg som en liten unge alleredet!

Håper bare ikke duden som jeg leier telt av ikke gir meg lov alikevell nå.. Tilbyr han 500kr i leie bare for teltet..hehe

Hvordan er det med blanding av diverse sop og LSD? Er det bad? Bare fikk en tanke om at det sikkert var begge deler med tanke på årstiden..
Sitat av psy? Vis innlegg
Flott svar moret! Gleder meg som en liten unge alleredet!



Hvordan er det med blanding av diverse sop og LSD? Er det bad? Bare fikk en tanke om at det sikkert var begge deler med tanke på årstiden..
Vis hele sitatet...

Søk på Hippieflip på google. (Evt candyflip(lsd+mdma))
Trådstarter
6 0
Takk! Virka gøy men veldig intenst.. Har du eller andre noen erfaring med hippieflip?
Parkettetterligning
Sitat av psy? Vis innlegg
Altså "stjele" syra, eller kjøpe syra?
Vis hele sitatet...
Mente stjele, Bare vær grei så er nok de greie mot deg. Hvor er det? Du trenger ikke si nøyaktig hvor men er det i norge? Ble litt nysgjerrig da du skriver at ditt bosted er i goa. Ta hva du vil, vil du ha syre så skaff syre.
Leie telt til 500 kroner? Du kan godt dra på europris å Kjøpe et helt greit telt til 300 Kroner. Har selv brukt det på festival og fungerer helt fint i noen dager.
Sist endret av trappetryne; 16. september 2012 kl. 18:45.
Dette var det første jeg tenkte på når jeg leste PSY festival
Trådstarter
6 0
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Mente stjele, Bare vær grei så er nok de greie mot deg. Hvor er det? Du trenger ikke si nøyaktig hvor men er det i norge? Ble litt nysgjerrig da du skriver at ditt bosted er i goa. Ta hva du vil, vil du ha syre så skaff syre.
Leie telt til 500 kroner? Du kan godt dra på europris å Kjøpe et helt greit telt til 300 Kroner. Har selv brukt det på festival og fungerer helt fint i noen dager.
Vis hele sitatet...
Det jeg trodde du mente, såklart skal jeg ikke stjele! hehe.
Håper bare jeg kommer i kontakt med rette kontaktene jeg.
Dette er i norge ja! Vet ikke helt hvor nerme jeg bør gå..

Grunnen for jeg gir han 500 er egentlig bare for å sikre meg. Men europris var et bra tips takker!
Sitat av psy? Vis innlegg
Har du eller andre noen erfaring med hippieflip?
Vis hele sitatet...
Yes, its awsome!
Men, doser noe forsiktig. Det kan fort bli litt mye dop.
Selv synes jeg LSD kan bli litt hektisk når du er med mange ukjente/nye mennesker, mulig det er lettere når disse ukjente menneskene er hippier som selv turer. Jeg ville vurdert å kjørt på en candy-flip. Eventuelt 2cb+MDMA. Men opp til deg.

Ting å gjøre: Danse, snakke med folk, utvide kontaktnettverk/vennekrets, meditere, trommesirkler, klatre i trær, grille pølser, etc. Tror ikke du kommer til å kjede deg!
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Selv synes jeg LSD kan bli litt hektisk når du er med mange ukjente/nye mennesker, mulig det er lettere når disse ukjente menneskene er hippier som selv turer.
Vis hele sitatet...
Synes LSD er uproblematisk iforhold til sopp og andre psykadeliske midler. LSD er rene lykkedopet for meg
Sitat av Muradi Vis innlegg
Synes LSD er uproblematisk iforhold til sopp og andre psykadeliske midler. LSD er rene lykkedopet for meg
Vis hele sitatet...
Jeg blir euforisk jeg også, men synes det kan være problematisk å f.eks kjøpe noe i en butikk.
Hvis du er skikkelig usikker, så kanskje Jan Irving eller Joe Rogan klarer å male bildet for deg, men jeg tror ikke noen av dem snakker om å trippe sammen med x hundre mennesker altså. Mener bare det at de to antagelig er arketyper av den sorten folk du kommer til å møte på. Ligger litt i selve interessen at man søker å utvide bevisstheten sin og dét innebærer som regel en sterk avsky for vold. Sjøl tror jeg ikke jeg hadde giddi en psyfest med veldig mange, men så er jeg ikke den som føler meg tryggest med de greiene der heller. Skulle jeg droppe syre foran så mange folk, hadde jeg nok skaffa meg et overblikk før alt annet og bare gått rundt og tatt tempen på stemninga. Kan jo være en fordel å få med seg hva som ligger i vinden før du kaster loss . . .
ikke ta med deg husnøkkelen din, den kommer du sikkert til å miste, har du en fjong iTelefon ville jeg lagt igjen den også. Det beste jeg veit å ha med meg på tur er frukt, så dra på butikken å kjøp 5 frukt av alle sorter. En annen smart ting er å rulle opp en eller flere jointer, det kan få turen på tilbake til klimaks igjen når det nermer seg slutten. Noe som også betyr at du ikke må ta jointen hvis du ikke vil være på tur lengere.
Det er mulig å kjøpe mat og drikke der også, så dette blir morro! Jeg tenker på å ta en candyflip for første gang, har aldri gjort det før, ser for meg at det blir sinnsykt fett! Har vært med på flere lignende arrangementer som denne og stemningen er til å ta og føle på, det er magisk! Alle er glad i hverandre og ingen sure miner
Her trodde jeg at det skulle være snakk om en koreansk gangnam-style festival, men neida, LSD ._.

Litt sjokkert, det er alt
(Beklager for off-topic)
i vår eksistens
frekvens's Avatar
Ikke hør på hva den bekymra mora di sier! Jeg har tatt med husnøkkel flere ganger ut i skogen på slike arrangementer, både i Norge og Sverige. Man lar den ligge i sekken i teltet, der er den safe. Har aldri opplevd at noen har blitt frastjålet ting på slike events. Bare en haug med folk som mister alt fra telefoner, nøkler og klær rundt i skogen som crew + noen andre plukker opp når de rydder og begynner å annonsere rundt hva de har funnet.

La også ipoden ligge hjemme, tok med min de 3 første skogsturene jeg var på, men man får aldri tid til å høre på musikk på øra uansett, for det skjer så mye annet moro. Vibbene er av den beste sorten, ja, den er faktisk så god at den kan taes og føles på. Smilene og klemmene er mange, og jeg garanterer deg at du kommer til å stifte iallefall 3 nye bekjentskaper, med mindre du har planer om å ligge i teltet med headphones på og høre på ipoden din ;p

Kanskje vi sees i skogen?
http://www.youtube.com/watch?v=BsKxDjOvSsw

Dette er noe du kan forvente deg, dette var i Norge

Det her var min første Psy-Festival, jeg dro selv ut med Sopp og god røykings.

Jeg syntes at alle sammen hadde fantastisk godt humør med seg og folk virker generelt super snille på slike plasser!
Sørg bare for å få i deg nokk vann og mat.. og glem for F ikke å ha varme klær og dansefoten med deg!

Håper du får en like fantastisk opplevelse som jeg fikk!
Sist endret av Heltpåtryne; 17. september 2012 kl. 18:10.