Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 475
Hei jeg har hørt at det 'KAN' være skadelig for pc å bare skru av strømmen/sikringen imens pc-en er på. lurer på om noen her kan skaffe meg dokumentasjon på dette. etter at sikringen ble brudt fungerte ikke serveren min lengre jeg kunne skru den på men cpu tempraturen var hele tiden 70-80 grader å serveren restartet da kvart 2-4 minutt og hardisken fungerte heller ikke lengre. men som jeg sa det jeg trenger er dokumentasjon på att dette KAN skje.

Takk på forhånd.
Sitat av lintux Vis innlegg
Hei jeg har hørt at det 'KAN' være skadelig for pc å bare skru av strømmen/sikringen imens pc-en er på. lurer på om noen her kan skaffe meg dokumentasjon på dette. etter at sikringen ble brudt fungerte ikke serveren min lengre jeg kunne skru den på men cpu tempraturen var hele tiden 70-80 grader å serveren restartet da kvart 2-4 minutt og hardisken fungerte heller ikke lengre. men som jeg sa det jeg trenger er dokumentasjon på att dette KAN skje.

Takk på forhånd.
Vis hele sitatet...
Hvorfor trenger dokumentasjon på at det kan skje, når det nettopp har skjedd deg?

Har forøvrig også skjedd meg, hdd har streiket totalt etter strømbrudd.