Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 705
Hei.

En kompis av meg tok seg bryet til å designe og starte på en hjemmeside til en Counter-Strike klan jeg er med i. Vi er seriøse, og ville ha en seriøs og pen side hvor vi kan legge ut nyheter, info om de forskjellige medlemmene, info fra de siste matchene og cupene osv.

Han er selvlært og ganske flink med PHP og ble sånn ca. halvferdig med prosjektet, og der sa det stopp. Han fikk seg ny jobb og har så og si ikke tid eller ork til å gjøre det ferdig. Så om noen har lyst eller føler for å gjøre ferdig dette, så kan man kontakte meg PM. Vi har ikke mye å tilby bortsett fra reklame på websiten, noe som i seg selv kan være verdifullt ettersom vi blir mere og mere kjent i det norske gaming-samfunnet, og forhåpentligvis også internasjonalt om innen ett års tid

Men her er url til siden xethic - a norwegian counter-strike clan

Sånn ser det ut foreløpig. Har du tid og lyst til å gjøre forbedringer og gjøre ferdig hele greia, så kontakt meg så skal du få kildekodene osv.
Har ingen skills innen PHP selv, men ville gjerne skryte av sida:

sm00th !!!!
Hvis det ikke gjenstår for mye koding kan jeg vel ta jobben jeg
Jeg kan sikkert gjøre det nå i vinterferien. Har bare ett prosjekt å fullføre(så og si ferdig) for tiden.

Bare kontakt meg på irc eller mail(andre at roaldseth dot net).
Jeg sier bare:

keep up that work! Blir jo drit bra!
Better than thou.
Samtidig burde denne koderen faktisk ha andre browsere enn IE inne og prøve å få siden til å se nogenlunde lik ut i Opera og Mozilla som i IE.