Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 861
Detta hadde jeg aldri trudd. Jeg sitter nå med Messiah chip'en til PS2 foran meg. MultiMediaImport har faktisk chip'en. skal sende den inn til montering i mårra.
Detta blir gromt!
Dette har jeg seff også tenk til å gjøre, men det er så pokkers dyrt. 1290 for chip'en, og 700 for installasjon. gawd damn. Men jeg får vel spare til den.
Uff, du skal være heldig om du ser Playstationen din igjen.
Multimedia Import er den største gjengen snyltere som noensinne har satt sine føtter på denne jord. Kjenner dusinvis med mennesker som har blitt lurt trill rundt av dem. Jeg har forøvrig sendt dem 5 mailer og lurt på ulike produkter, men har aldri fått svar. Telefonen deres er alltid opptatt.

Mannen som driver MMI er forøvrig samme karen som kjørte Action Station i grøfta. Husker faen ikke hva han heter nå, men mannen er en utspekulert hykler, for guds/allahs skyld, styr unna MMI!
det var jeg som kjørte action station i grøfta tror jeg.
jeg kjøpte dance ejay 2 derifra og så mailet jeg med en kar som jobba i firmaet som mekka ejay og slikt.
jeg sa at jeg hadde kjøpt på action station.

han svarte med at action station hadde kjøpt det på det grå markedet (han var svensk) og at han skulle få en stopp på det, og etter det så så jeg aldri noe mer til actionstation
cyclops's Avatar
Trådstarter
Det er vell ikke samme fyren som driver MMI og Multitech eller hva det het som lodder i chip, men jeg skal vedde ballene mine på at det er kammeraten hans.
jeg har sendt inn Ps2'n. Klistra på navn og adresse på konsollen samt 2 steder på et brev pluss avsender. så hvis DEN blir borte..............
MMI kommer i "Tv2 Hjelper deg" i neste uke, det må vi huske på.
det koster 800 å sette i Messiah men det blir fort tjent inn igjen EGENTLIG. har jo alerede 8 backup'er her
HVIS jeg noensinne får se igjen PS2'n min vell og merke.
ang. backup: mange ps2 spill er jo på dvdplater... kan jeg brenne de på vanlig cder? blir ikke det litt feil??
Better than thou.
Du kan rippe av shiz på de. Som f.eks. en release av GTA3 var uten noen av radiokanalene, men funka fint ellers. Den kunne man brenne på cd. Ellers så har man jo dvdbrennere nå også, selvom de er noe dyre.