Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1992
Jeg sjekket for morro skyld noen telefon nr på Telenor sine ADSL sider i kveld. Fant da ut at Telenor planlegger å gi Jessheim, Dal, Råholt og Eidsvoll ADSL i slutten av September. Så hvis du som meg bor i området og er dritt lei ISDN så sjekk ditt telefon nr nå. http://www.online.no/ti/produkt/adsl_dekning.html

Åååååå som jeg gleder meg.


Maniac.

[ 14-04-2001: Message edited by: Maniac ]
telenor har aldri planlagt mitt nummer, nextgentel har derimot men etter å ha utsatt i flere måneder svarer dem ikke lengre på nummeret mitt, jeg har vel flooda serveren dems eller noe

på den andre siden har vi blitt valgt ut som testkaniner for smartcall.no etter hva jeg har hørt, venter bare på mere informasjon ang. det
jeg hadde fått det i oktober, hvis jeg hadde bodd hundre meter lenger nede. nå må jeg vente til slutten av septempber
har tilbud om sdsl vil og får kanksje adsl i slutten av sommerferien.
Better than thou.
Originally posted by frittjaaff:
jeg hadde fått det i oktober, hvis jeg hadde bodd hundre meter lenger nede. nå må jeg vente til slutten av septempber
Vis hele sitatet...
Nå er det mulig jeg tenker feil, (er unskyldt siden jeg sitter på TG og er trett)
men kommer ikke september før october? Blir du lei deg fordi de får adsl tidligere enn det du egentlig skulle fått?
Jeg tror han mener at de fikk oktober 2000, men han må vente til september 2001.

Am I right?
You must be, my lord..
sharken har rett...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Originally posted by Maniac:
[b]Jeg sjekket for morro skyld noen telefon nr på Telenor sine ADSL sider i kveld. Fant da ut at Telenor planlegger å gi Jessheim, Dal, Råholt og Eidsvoll ADSL i slutten av September. Så hvis du som meg bor i området og er dritt lei ISDN så sjekk ditt telefon nr nå. http://www.online.no/ti/produkt/adsl_dekning.html

Åååååå som jeg gleder meg.


Maniac.
Vis hele sitatet...
jeg syntes egentlig at det bare er dumt å glede seg til det telenor liker å kalle ADSL.. hadde fader meg ikke giddet å måtte ha uploadinga via telefonlinjen.. et helsikkens ork.. nei gutt, finn deg et annet alternativ.. telenor er både dyrere og dårligere enn sine konkurrenter (stort sett)
mhmm...

får tele2 adsl til sommeren (juni eller .no)
YEAH BABY!
Trådstarter
jeg syntes egentlig at det bare er dumt å glede seg til det telenor liker å kalle ADSL.. hadde fader meg ikke giddet å måtte ha uploadinga via telefonlinjen.. et helsikkens ork.. nei gutt, finn deg et annet alternativ.. telenor er både dyrere og dårligere enn sine konkurrenter (stort sett)
Vis hele sitatet...
Jeg bor så pass langt ut på "landet" at jeg regner ikke med å kunne få dette av noen andre. Vet du om noen andre enn Telenor som kommer til å levere oppover her så tar jeg i mot tips med stor takk. Liker ikke Telenor noe særlig selv men man må ta til takke med det man kan få. Har også sjekket prisene og jeg kommer til å spare masse penger på ADSL, har ikke akkurat små telefon regninger med ISDN.


Maniac.

[ 16-04-2001: Message edited by: Maniac ]
Jeg skal bestille trådløst internett nå, 2 Mbit inn og ut
Hvilken pris: 250 i mnd
Dette fungerer slik at du har en antenne på taket eller noe slikt og et spess modem.
Men så vidt jeg vet er dette bare utbygd i stavangerområdet og i arendal

Er det noen som har noen erfaringer med noe lignene?

Det er accessit.no som selger dette...
har hørt at sånn trådløst internett (radio) er uberegnelig... packettap og slikt...
mm....jeg skal snart få totalnett, en tråløs verjon av brebånd ,raskt nok
En kamerat av meg har trådløst internet, 3mbit begge veier fra fastcom.no, det funker helt fint for han inniblant er det problemer men vanligvis ikke... han bor ca 200 meter vekke fra antennen...

uansett ble jeg fornøyd da jeg idag leste http://www.fedrelandsvennen.no/regio...and/77398.html og håper bare de kan forte seg litt