Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1421
Better than thou.
Har en klassekammerat som har en 3210 som han gjerne vil bruke Telenor kortet sitt på, men den er låst til Netcom. Det rare er at når han dytter kortet inn i telefonen, står det ikke noe om at den er sperret etc. den går bare inn i vanlig modus..Men han kan ikke få ringt og ingen kan ringe til ham.. han får heller ikke dekning (kontakt med nettverk) Noen som vet hva jeg kan gjøre med den? Han har 4.41 software, og jeg har FBus kabel, men ikke MBus.. Må jeg skaffe/lage en MBus kabel eller??

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
det finnes programvare til å fikse det, men det krever at du har sånn kabel til å koble mobilen til pc. da tror jeg at det er billigere å kjøpe en ny mobil til 200 kroner...
Better than thou.
Trådstarter
Ja jeg vet jeg må ha software, og kabel! Leste du skikkelig gjennom posten? Dessuten er det kjekt å ha kabelen til andre telefoner etc. har jo selv en 3210 + at hvis jeg tilfeldighvis finner (eller "finner") en 3210 så kan jeg låse den opp sjekke sikkerhetskode, bytte IMEI, og i det hele tatt sånn at hvis noen tror jeg har funnet (eller "funnet") mobilen dems så har jeg "bevis" for at jeg ikke har det! Men uansett så lurer jeg på om noen har hatt det samme problemet, og om jeg trenger en MBus kabel (tror jeg trenger det..) Har software som skal låse opp alle typer låser, men er ikke sikker på om noen av dem virker før jeg får prøvd med en annen kabel og/eller program..

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du trenger en m-bus kabel, har gjort det selv med kabel fra hcs-electronics.no.
Hvis programvaren din ikke virker kan jeg godt sende deg de jeg har brukt.