Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1701
Lurer på om noen kan noen sms koder? F.eks den som får meldingene til å blinke. Er noe dritt å gi de pengegriske mobil folka 10.- for at man skal få sendt en blinkende melding når det bare skal være å skrive en enkel kode. Tar også imot alle andre koder til sms med stor takk.


Maniac.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Kode? Tenker du på flash-sms? Eneste måten jeg kjenner til for og få til det er og bruke pc'n, og sende den via en Nokia 51xx/6xxx/7xxx/9xxx og en Fbus eller M2bus kabel..
Trådstarter
Originally posted by Ond^Sofa:
Kode? Tenker du på flash-sms? Eneste måten jeg kjenner til for og få til det er og bruke pc'n, og sende den via en Nokia 51xx/6xxx/7xxx/9xxx og en Fbus eller M2bus kabel..
Vis hele sitatet...
Jeg leste i et blad at man bare kunne skrive inn en kode først i meldingen og et tegn foran og etter de ordene man ville skulle blinke.

F.eks: *blink#: Hei *hvordan* går det med deg?

I den meldingen skal da hvordan blinke.

Jeg vet at det er mange sånne koder der ute f.eks som gjør at du kan få leverings rapport hvis du ikke har det på telefonen(jeg vet hva den er). Det jeg er på leting etter er alle de andre.


Maniac

[ 19-04-2001: Message edited by: Maniac ]

[ 19-04-2001: Message edited by: Maniac ]