Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 785
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Freaks, har 0,5 med brunt igjen og vil ha mest mulig ut av den. Burde jeg lage edibel har mulighet til det og Åssen burde jeg gjøre det?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Edit: har aldri laget edibels før
Ganske enkelt og straight forward med hasj!

Smelt litt smør med hasj i en kjele/vannbad og la det stå på svak varme (jeg setter platen min på 2/10) i 5-10 min.

Greit å være obs på at 0.5 i edibles uten toleranse (for edibles,) er en veldig veldig stor dose. Har selv gått på den smellen selv. Ville startet med typ 0.1
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Pablo Technobar Vis innlegg
Ganske enkelt og straight forward med hasj!

Smelt litt smør med hasj i en kjele/vannbad og la det stå på svak varme (jeg setter platen min på 2/10) i 5-10 min.

Greit å være obs på at 0.5 i edibles uten toleranse (for edibles,) er en veldig veldig stor dose. Har selv gått på den smellen selv. Ville startet med typ 0.1
Vis hele sitatet...
Toleransen min er ganske høy Røyker ganske ofte men har hørt mye positivt om edibels.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Toleransen min er ganske høy Røyker ganske ofte men har hørt mye positivt om edibels.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg tenkte også, første gangen jeg prøvde. Hadde røyket daglig i flere år, men det har ikke så mye å si da THC blir omdannet til 11-hydroxy-THC etter inntak. Dette stoffet er typ 4-5 ganger mer potent og mer psykoaktivt enn THC.

Men for all del, om du vil ha en skikkelig opplevelse så kjør på haha
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Pablo Technobar Vis innlegg
Det var det jeg tenkte også, første gangen jeg prøvde. Hadde røyket daglig i flere år, men det har ikke så mye å si da THC blir omdannet til 11-hydroxy-THC etter inntak. Dette stoffet er typ 4-5 ganger mer potent og mer psykoaktivt enn THC.

Men for all del, om du vil ha en skikkelig opplevelse så kjør på haha
Vis hele sitatet...
Jaja. Tok 0,45 i ovnen med bakepapir lot det stå på i 1t på 110 grader, så mixet det til en god miks med smør. Drakk det ca 20 min siden.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brekker meg av tanken på å shotte hasj og olje/smør. Fyf så j* fkings ekkelt det er. Men så funker det jo da..

Selv pleier jeg å ta hasj i et krus, legge det i ovn 120 grader, 45min elns .

Så mens kruset er varmt så tar jeg litt kokosolje oppi og rører rundt og legger det i kjøleskap/fryser og shotter det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jaja. Tok 0,45 i ovnen med bakepapir lot det stå på i 1t på 110 grader, så mixet det til en god miks med smør. Drakk det ca 20 min siden.
Vis hele sitatet...
Du må oppdatere oss på hvordan dette gikk
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Brekker meg av tanken på å shotte hasj og olje/smør. Fyf så j* fkings ekkelt det er. Men så funker det jo da..

Selv pleier jeg å ta hasj i et krus, legge det i ovn 120 grader, 45min elns .

Så mens kruset er varmt så tar jeg litt kokosolje oppi og rører rundt og legger det i kjøleskap/fryser og shotter det.
Vis hele sitatet...
Ja fyfaen. Det må være noe av det værste jeg noen gang har smakt.
Anonym bruker
"Rik Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Brekker meg av tanken på å shotte hasj og olje/smør. Fyf så j* fkings ekkelt det er. Men så funker det jo da..

Selv pleier jeg å ta hasj i et krus, legge det i ovn 120 grader, 45min elns .

Så mens kruset er varmt så tar jeg litt kokosolje oppi og rører rundt og legger det i kjøleskap/fryser og shotter det.
Vis hele sitatet...
Vi venter i spenning
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vi venter i spenning
Vis hele sitatet...
Tok litt tid før det kicket inn, etter ca litt over 1t tok jeg noen shots så fikk jeg et spark i ræva får og si det sånn