Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 312
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legger ved link til dag 1 og 2. begge på over 5 timer hver!

Takk til Foreningen tryggere ruspolitikk for ett fint initiativ❤️

DAG 1https://www.youtube.com/live/xUsDvpH...CMSPFKZpTrvS-T

DAG 2https://www.youtube.com/live/jDvrVRH...1gfKEFPxeOsspn

Dette er seriøse saker! Kremen av kremen av engasjerte folk innen ruspolitikk.

Kjør gjerne diskusjon rundt emnene i tråden her, eller annet som kan være relevant.

Anbefales å høre gjennom som om det var en podcast, jeg er 2 timer deep allerede.

God helg da folkens, hilsen midlertidig hjemløs rusbruker.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen tidsstemple opplegget så det blir mer tilgjengelig ville det vært flott, bra tiltak uansett, men formidlingen kunne vært bedre. Ingen har et halvt døgn til å spole. Hvorfor er det kun konservative krefter som har lært seg medievitenskap? (Fordi de har råd til kursing, selvsagt)
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan noen tidsstemple opplegget så det blir mer tilgjengelig ville det vært flott, bra tiltak uansett, men formidlingen kunne vært bedre. Ingen har et halvt døgn til å spole. Hvorfor er det kun konservative krefter som har lært seg medievitenskap? (Fordi de har råd til kursing, selvsagt)
Vis hele sitatet...
Meget godt poeng. Jeg har dessverre hverken tid eller egenskaper til å gjøre det på grunn av situasjonen min, men håper noen her inne kan ta seg tiden til det, det er for en veldig god sak!

Ellers anbefaler jeg å approache det som en podcast, det er det jeg gjør selv.


Kommer vell sikkert ett slags sammendrag over de viktigste og mest relevante delene for oss også?