Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 985
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei godtfolk. Jeg har tenkt til og plukke flein denne uken og dette er min første gang, skal regne mye denne uken tror dere jeg er heldig eller ingenting?
Jeg tror du er heldig.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer an på hvor i landet du bor, er fortsatt vel varmt om natta i sør-norge. Du finner kanskje litt, men når temperaturen synker til under ti grader om natta vil nok kunne finne mye.
Her hvor jeg bor har det vært -4 iallefall en nat, så har det vært flere netter med rundt 1- 2-, er det for sent å finne noe?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror du er heldig, TS

Vet noen Bergensere om sesongen har begynt for oss her? Vurderer en tur i pøsregnet en av de kommende dagene
Mye i verden er usikkert. Men å finne flein gjør du om 3 faktorer er tilstede.

1: først og fremst, du må lete på riktig sted

2. Du må gå ut på leting med riktig hensikt/intensjon

3.ikke undervurder punkt nr 2.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror du er heldig, TS

Vet noen Bergensere om sesongen har begynt for oss her? Vurderer en tur i pøsregnet en av de kommende dagene
Vis hele sitatet...
Japp, bare å gå på beite :=)
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Japp, bare å gå på beite :=)
Vis hele sitatet...
Hva mes golfbaner? Er det noe bra sted? Er ikke så mye annet i nærheten her, men er en stor golfbane med mange store baner.
Ellers er det evig langt å gå fir å finne beiter dessverre…
Har jo funnet flein i flere hager før, men har sjekket ALLE små og diverse gressplener jeg kan gå over, ingen flein.
Dette er Rogaland. Myeee regn siste uken nå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror du er heldig, TS

Vet noen Bergensere om sesongen har begynt for oss her? Vurderer en tur i pøsregnet en av de kommende dagene
Vis hele sitatet...
Det er litt flein i fjellet nå, tenk 450+ meter. Tipper at det blir bedre om 1-2 uker. Har ikke funnet i lavlandet, men har ikke lett så mye der.