Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 864
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leste meg opp på dosering på freak, å viste ikke biotilgjengoigheten endret seg ekstremt når man tok det iv, så skøyt 240mg morfin utover kvelden igår. Men kjenner egentlig rusen helt sykt selv om det er 7 timer siden.
Jævlig kvalm å spyr når jeg står, å må dra ut idag, hvor lange varer dette tro?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får abstinenser 24 timer etter inntak av dolcontin uten å ødlegge depot effekten. Jeg vil tippe du trenger en god natts søvn, og en god kanne kaffe før du føler deg fjong som faen igjen.
Dæsken. Dette kunne fort gått andre veien.
Ikke ta noe benzo preparater (valium, stesolid, rivotril, ksalol osv)
Det har en viss halveringstid i kroppen. Vanskelig å si hvor lenge det varer.
Wikipedia sier effekten varer i 3-7 timer. Så det meste burde være inaktivt/ute av kroppen når det har gått 12 timer iallefall.
Dødelig dose med Morfin ligger på rundt 300 mg når man ikke har toleranse, så her har du gjort noe som fort kunne endt med døden.

Ring 113, så kan de komme til deg og gi deg motgift. Altså Nalokson.

Nå er det 17 timer siden du opprettet denne tråden, så tipper trådstarter er ok nå.
Sist endret av einsteindragon; 29. september 2023 kl. 00:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.