Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1350
Hei! Jeg driver å lager litt musikk på fritiden som så mange andre av dere. Jeg hadde vært utrolig takknemlig hvis noen av dere ville hjelpe meg med tilbakemelding på musikken min. Jeg vil takke dere på forhånd da jeg vet det er fryktelig mange slike tråder.

https://www.soundcloud.com/74r5-d/piratecave

- Lars-D
veldig avslappende, om man skal sove eller bare ligge å slappe av så er nok dette veldig chill!
Trådstarter
6 0
Tusen takk for det Var absolutt det jeg gikk for. hvis det skulle være noe du synes mangler eller burde vært gjort annerledes setter jeg veldig pris på slik tilbake melding også
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Likte begynnelsen veldig godt. Synes den delen kunne vart mye lenger, med litt mer oppygging og kanskje en fiolin, eller et streng annet streng instrument til melodi. Den andre delen ville jeg tatt bort. Synes den delen ødela litt. Del nummer 3 kunne vært en "break" for så å gå tilbake til første del, med noe smått perkusjon kanskje? Og så avsluttet slik du gjorde. Likte akkordprogresjonen i begynnelsen veldig bra. Vet jeg kanskje hørtes litt negativ ut, men ta det som konstruktiv kritikk. Jeg ville og ha startet låten enda enklere, for så latt den bygge seg opp med mer og mer krydder (som du allerede har) bare at de kom inn mer og mer etterhvert. Hvis du velger å gjøre litt av det jeg har sakt, så ville jeg gjerne høre den når du er feridg. Veldig bra potensial! Hørtes bare ikke helt ferdig ut synes jeg