Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4516
Halla Freaks!

Har endelig klart å skaffe noe prima mdma krystaller her oppi kalde nord-norge!
Fikk mulighet å teste krystallene for en tid siden for å garantere at det var bra mdma.

Greia er det at på fredag skal jeg og 3 andre kose oss hjemme og 2 av disse personene har aldrig prøvd MDMA før så de gleder seg himmelhøyt.

Jeg selv er veldig erfaren med MDMA så har ordnet masse klart til fredagen, blandt annet dekt til alt av vindu (ikke mørkt oppe her), masse kule lys, fjernet sofaen og stablet stuen full av madrasser de kan ligge på, har masse dyner de kan begrave seg i, bra musikkanlegg, godteri og brus, menthol cigg(!) + litt smågreier.

Har veldig lyst at dette skal bli en minnerik kveld så lurer på om dere kan komme ned forslag på ting jeg/vi kan gjøre for å gi disse 2 den beste kvelden de noensinne har hatt!
Kjøp glowsticks! Det slår aldri feil!
Ellers er det mange forskjellige tips til ting å gjøre som er gøy!

Her er hvertfall det som har funka for meg:
- Massasje! Overalt! Alltid digg!
- Har du en vifte, er det digg å ha det. Ta med en bøtte med vann og splash vann i ansikt og evt kropp og stå foran vifta!
- Tøyeøvelser (Men vær forsiktig og ikke strekk for langt)
- Popping candy er ålreit
- Pusse tenna
- Dusje
- Klut i ansiktet
- Glowsticks i mørket er gøy
- .... Og selvfølgelig DANS som om ingen ser deg!

Du har sikkert gjort mye av det før, men håper det var noe nytt og!

Og pass på hverandre! Ønsker dere en fet kveld!
Glowsticks og våt klut, var faktisk på tur og glemme disse to.. Tusen takk!
Sitat av iduamit Vis innlegg
- .... Og selvfølgelig DANS som om ingen ser deg!
Vis hele sitatet...

Det er det dummeste rådet du kan gi.Da ser man jo ut som en idiot. Dans som om ALLE ser på deg! :P


OT.
Jeg har bare brukt mdma sammen med kokain, så mine råd må du ta med en klype salt, men hånd og hodebunnsmassasje er noe jeg digget når jeg var rusa på næsh. Glowsticks som nevnt tidligere er også morsomt!
Haha, joda! Men det å danse som man gjør hjemme foran speilet når ingen ser på er jo det aller diggeste. Dermed sykt digg på emma og!

Det er forøvrig ikke anbefalt å bruke kokain sammen med emma. Det har skjedd dødsfall med miksing av de to. Vet ikke hvor sant det er eller ikke, men er jo best å være på den safe siden..
Isbiter er kos til tider
For min egen del så er en smokk (eller 3) obligatorisk på tur. Tygge, nappe og småbite
Sitat av The-kid Vis innlegg
For min egen del så er en smokk (eller 3) obligatorisk på tur. Tygge, nappe og småbite
Vis hele sitatet...
Vi satt faktisk å pratet om å ordne smokk for at jeg kan finne meg selv i å bite alt jeg står for igjenn når jeg er på MDMA
Går rundt med kjeveverk i dagesvis etterpå.
at du er med mennesker du liker er vel det viktigste, så pass på at det bare er deg og dine gode venner :P bare at en fyr ringer på døra kan ødelegge mye
Jeg vil anbefale alle å ta en titt på rollsafe.org.

Kos deg på tur!
Sitat av brainz Vis innlegg
at du er med mennesker du liker er vel det viktigste, så pass på at det bare er deg og dine gode venner :P bare at en fyr ringer på døra kan ødelegge mye
Vis hele sitatet...
Joda, vi fire er en firkløver for og si det sånn.
Klar over alt det her, fint med inspill på ting vi kan gjøre, er bare redd for å glemme noe sykt gøy man kan gjøre!
Sist endret av Heltpåtryne; 14. mai 2014 kl. 11:52.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Vist du har en stor fryseboks så kan dere tømme den for mat o.l og sette dere inni den. Sykt chill måte og få kjølt seg ned på
Sist endret av EyesWideShut; 14. mai 2014 kl. 12:05.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Vist du har en stor fryseboks så kan dere tømme den for mat o.l og sette dere inni den. Sykt chill måte og få kjølt seg ned på
Vis hele sitatet...
Hørtes sykt digg ut, men iogmed at vi er 4 personer så må det bli en svær fryser haha
Hvordan gikk turen ?
Neste gang du skal rulle kan jeg sterkt anbefale en norsk artist som heter Kygo, dette gjorde halvparten av turen min sist gang, helt vanvittig fantastisk, hvertfall vis du har noen lys som beveger seg i forhold til musikken !

https://soundcloud.com/kygo
Cut your teeth, sexual healing og younger er personlige favoritter
Sitat av WhoIAm Vis innlegg
Hvordan gikk turen ?
Neste gang du skal rulle kan jeg sterkt anbefale en norsk artist som heter Kygo, dette gjorde halvparten av turen min sist gang, helt vanvittig fantastisk, hvertfall vis du har noen lys som beveger seg i forhold til musikken !

https://soundcloud.com/kygo
Cut your teeth, sexual healing og younger er personlige favoritter
Vis hele sitatet...
Var en helt fantastisk kveld for både meg og alle de andre! Tror de ble temmelig overasket over hvordan MDMA egentlig fungerer. På oppturen ble han ene karen bare sittende på golvet og si "wow, wow, wow shit dude" mens vi andre danset og koste oss på golvet
Masse klemming og vi har allesammen snakket i ettertid om hvilken effekt dette egentlig har på vennskap!

Sangene under her var gjengangere gjennom hele kvelden, burde ABSOLUTT høres en gang du er max ute å ruller!
Umulig å ikke like disse

Bingo Players - Mode
Bingo Players - Out Of My Mind
Oxia - Domino
Popof - Do You Want Me
Knife Party - Destroy Them With Lazers
Emperor - Next Day
Subscape - Close Your Eyes
EvenS - Tell
Anbefaling:

Kinesiste lanterner
Tureteppe (Fungerer også som svevende teppe under peak)
Glowsticks seff (Hvor får man tak i disse?)
Turesolbriller

Sitat av Heltpåtryne Vis innlegg
Var en helt fantastisk kveld for både meg og alle de andre! Tror de ble temmelig overasket over hvordan MDMA egentlig fungerer. På oppturen ble han ene karen bare sittende på golvet og si "wow, wow, wow shit dude" mens vi andre danset og koste oss på golvet
Masse klemming og vi har allesammen snakket i ettertid om hvilken effekt dette egentlig har på vennskap!

Sangene under her var gjengangere gjennom hele kvelden, burde ABSOLUTT høres en gang du er max ute å ruller!
Umulig å ikke like disse

Bingo Players - Mode
Bingo Players - Out Of My Mind
Oxia - Domino
Popof - Do You Want Me
Knife Party - Destroy Them With Lazers
Emperor - Next Day
Subscape - Close Your Eyes
EvenS - Tell
Vis hele sitatet...
Det første du beskriver der er som første gangen min. Helt ubeskrivelig, minne for livet!
Sist endret av snickersogtwist; 22. mai 2014 kl. 01:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Anbefaling:

Kinesiste lanterner
Tureteppe (Fungerer også som svevende teppe under peak)
Glowsticks seff (Hvor får man tak i disse?)
Turesolbriller



Det første du beskriver der er som første gangen min. Helt ubeskrivelig, minne for livet!
Vis hele sitatet...
Glowsticks får du på ringo eller brio lekebutikk

Ja, kan ikke beskrive min første gang med ord heller.. Synd at det er så sjeldent man kan gjøre det.. Holder meg til et par ganger i året for spenningens skyld
Myemoro butikken har det! Og kan bestilles på www.glowshop.no og! Der har de mye forskjellig!

Er også fett med blacklight og discokule! (Billig på Biltema)

Bra dere fikk en bra kveld!
Eller ebay 70kr for 100stk
Eneste som er kjedelig med fantastiske emma, er at man kommer ned til slutt.
Og da er du keen på mer emma... prøv å hold dere til MAKS 1 redosering. Dømmekraften svekkes og det er lett å ta 2-3 doser til etter det og plutselig er du fried som faen dagen etter x)

Derfor anbefaler jeg cannabis, helst nice buds/weed, til nedturen.. det har faktisk fått emma-effekten til å vare i 2-3 timer til ETTER jeg er kommet helt ned! Det er sykt, men det er sant! Derfor, ha massevis weed!
Er så digg å sitte der, kjenne du kommer ned, lighte en feit joint, å kjenne den digge følelsen bare booster seg opp igjen. Og så hjelper det deg å sove etterpå også. Pluss at det produserer MYE mer halliser også! Emma halliser kommer frem mye mer på weed.

Sett også på masse house progressie musikk, Deadmau5 osv. Det er rett og slett best