Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1479
Jeg har en android-telefon og en sånn harry høyttalersak som man kobler telefonen sin til for å høre på musikk eller radio.

Er det noen som har vært borti en vekkerklokke-app som lar det stille inn hva den skal spille av lyd? Jeg kunne tenkt meg å våkne til P3 eller annen radio. Jeg har jo radio-apper og vekkerklokke-apps kommer jo i bøtter og spann på play store, men jeg aner ikke om noen som kan kombinere. Finnes det kanskje noen triks?

Tape, gammelt yoghurt-beger og swiss army-knife?
Alarm Clock lar deg gjøre dette.. Du må dog ha headset koblet i. Men det har du jo allerede planer om ser jeg

Last ned app`en, og se om du får til (skal ikke være noe heksekunst). Hvis du ikke får til, så send meg pm!

Edit: Headsettet må i, for å få radioen til å funke. Som du kanskje allerede vet
Sist endret av KarlsenK; 13. mai 2012 kl. 23:27.
Dynabyte
dynamite's Avatar
Trådstarter
Jeg testa dette. Ser ut til at Alarm Clock har én mulighet til å bruke radio som vekkerklokke (i alle de tusen mulighetene appen har). Det er å velge at alarmen skal åpne en annen app. Når den åpner radio-appene mine, må man trykke på play, så da må jeg tilfeldigvis våkne samtidig som jeg har stilt vekkeklokken og trykke på skjermen for at jeg skal våkne. Fail =(

Hva er trikset? Du har fått det til?
Sitat av dynamite Vis innlegg
Jeg testa dette. Ser ut til at Alarm Clock har én mulighet til å bruke radio som vekkerklokke (i alle de tusen mulighetene appen har). Det er å velge at alarmen skal åpne en annen app. Når den åpner radio-appene mine, må man trykke på play, så da må jeg tilfeldigvis våkne samtidig som jeg har stilt vekkeklokken og trykke på skjermen for at jeg skal våkne. Fail =(

Hva er trikset? Du har fått det til?
Vis hele sitatet...
Hm. Jeg har en HTC telefon, Android os sådan. Her åpnes radioen med den metoden du nevner.. Og spiller :-) så da kan jeg ikke hjelpe noe mer tror jeg..

Edit: jeg bruker den originale / standard radio appen dog. Kanskje løsningen er å finne en radio app med vekkefunksjon og ikke omvendt ;-)
Sist endret av KarlsenK; 15. mai 2012 kl. 22:43.
tja, kanskje ikke 100% hva du ser etter men Tune-In Radio har en innebygget alarmfunksjon.. dog nytter denne appen nettradio, ikke fm-båndet..
Dynabyte
dynamite's Avatar
Trådstarter
Sitat av thomasw Vis innlegg
tja, kanskje ikke 100% hva du ser etter men Tune-In Radio har en innebygget alarmfunksjon.. dog nytter denne appen nettradio, ikke fm-båndet..
Vis hele sitatet...
Det er jo AKKURAT det jeg er ute etter! Skal sjekke det ut =) Koz moz