Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2367
Hei der fellow freaks!

Nå er det sånn at jeg har bestemt meg for å dra til Oslo i perioden 3-9 Februar.
Har sjekket opp hotellpriser og fant ut at det var veldig dyrt med tanke på min økonomi så det jeg lurer på er om noen her inne på freak.no er villig til å la meg bo hos dere i denne perioden? Forsyner meg selv med mat og betaler gjerne men ikke til hotell priser! :O)

Du burde helst bo maks +/- 15-20 minutt unna sentrum med kollektivtransport.

Kommer ikke til å være mye hjemme, skal ut på byen, teste ut MDMA (sover borte denne natten om ikke annet er planlagt).


Ser helst at du har et åpent syn på livet og aksepterer at jeg røyker joints!

Kan ta resten på pm om dette er aktuelt for noen!
Sist endret av Heltpåtryne; 9. januar 2012 kl. 05:17.
Litt usikker på akkurat den datoen. Men jeg har ingenting imot husgjester. Bor selv 15 minutter gange unna sentrum.

Du kan røyke så mye du vil, er veldig tolerant og åpen.
Ble en skrivefeil der. Har planer om opphold fra 3-12. Februar. Beklager dette!
Kunne sikkert stilt kåken til disposisjon, men 9 dager er litt mye om det viser seg at du er en douche.
Sitat av Kronisk Vis innlegg
Kunne sikkert stilt kåken til disposisjon, men 9 dager er litt mye om det viser seg at du er en douche.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg er vell en normalt oppegående fyr jeg.
Kommer overens med alle slags typer mennesker og nei, er ikke en douche
tar du med noe røykings er det nok mulig å sove her, bor midt i sentrum
hvor gammel er du?
couchsurfing.org

om ikke annet .
Se på pensjonat og b&b.
Btw, er du jente?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
tar du med noe røykings er det nok mulig å sove her, bor midt i sentrum
hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
19 år, røykings er null stress.. Chill me røyke buddies

Sitat av Kronisk Vis innlegg
Btw, er du jente?
Vis hele sitatet...
Nei.
Hvis du ikke lykkes i å finne et sted å bo har du i så fall en siste utvei og det er å ta deg turen inn her; http://www.anker-hotel.no/article.aspx?id=1111

Ganske billig spør du nå meg, men jeg vet ikke hva ditt budsjett er.
Eventuelt se her om du ikke har noe imot å dele rom med andre mennesker.

http://www.ankerhostel.no/article.aspx?id=1111
Sitat av kemstah Vis innlegg
Hvis du ikke lykkes i å finne et sted å bo har du i så fall en siste utvei og det er å ta deg turen inn her; http://www.anker-hotel.no/article.aspx?id=1111

Ganske billig spør du nå meg, men jeg vet ikke hva ditt budsjett er.
Vis hele sitatet...
Budsjettet er ivertfall ikke 650kr x 9 dager.

Planen var å prøve å finne noen som har lyst på litt selskap av en hyggelig og rolig kar og som lar meg bo hos dem gratis eller veldig billig.
Jeg kommer knappt være synlig under oppholdet, skal bare sove, spise og kanskje rett og slett bare henge litt der for selskapets sin del om vi kommer godt overens.

Er jo selvfølgelig et pluss om denne personen er glad i og bare ta livet med ro på kveldene med en bønne eller aksepterer at jeg gjør det : )

Har kanskje vinklet denne posten litt i feil retning, høres ut som at jeg forventer at noen skal huse meg helt gratis.
Tingen er at den personen gir meg en seng og varme under oppholdet selvfølgelig skal få igjenn på en eller annen måte om det så måtte være gå tur med hund e.l... You name it!
Sist endret av Heltpåtryne; 11. januar 2012 kl. 22:16.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Heltpåtryne Vis innlegg
Jeg kommer knappt være synlig under oppholdet, skal bare sove, spise og kanskje rett og slett bare henge litt der for selskapets sin del om vi kommer godt overens.
Vis hele sitatet...
Ja, det høres så enkelt ut, men personen som huser deg må mest sannsynlig også møte deg hver dag for å låse deg inn i leiligheten sin, i ni dager, mens han/hun har sitt eget liv. Verten må også være i leiligheten hele tiden mens du er der hvis ikke han/hun stoler hundre prosent på at du ikke drar med deg flatskjermen og PCen deres og går din vei. Personen som tok deg inn i utgangspunktet har heller ikke allverdens mulighet til å kaste deg ut hvis han/hun ikke liker deg/oppførselen din, siden du ikke har noe annet sted å bo. Ingen er komfortable med å kaste noen på gata midt på vinteren. Du kan være verdens triveligste person for alt jeg vet, men det er ikke bare-bare å huse en fremmed i ni dager.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Heltpåtryne Vis innlegg
19 år, røykings er null stress.. Chill me røyke buddies
Vis hele sitatet...
Han spurte om du tar med litt røykings og deler. At røykings er null stress kom vel rimelig greit frem i førsteposten.
Sitat av luni Vis innlegg
Ja, det høres så enkelt ut, men personen som huser deg må mest sannsynlig også møte deg hver dag for å låse deg inn i leiligheten sin, i ni dager, mens han/hun har sitt eget liv. Verten må også være i leiligheten hele tiden mens du er der hvis ikke han/hun stoler hundre prosent på at du ikke drar med deg flatskjermen og PCen deres og går din vei. Personen som tok deg inn i utgangspunktet har heller ikke allverdens mulighet til å kaste deg ut hvis han/hun ikke liker deg/oppførselen din, siden du ikke har noe annet sted å bo. Ingen er komfortable med å kaste noen på gata midt på vinteren. Du kan være verdens triveligste person for alt jeg vet, men det er ikke bare-bare å huse en fremmed i ni dager.
Vis hele sitatet...
Og akkurat der kommer internett frem, letteste måte og forandre fremmed til bekjent når det er en såppas stor distanse barriere.

Jeg sa jo i en av mine tidligere innlegg at jeg kommer til å være svært lite "hjemme" under denne perioden.

Som sagt dette må jo planlegges, forventer ikke bare en adresse og klokkeslett og så vips...alt i boks..

Stiller gjerne med verdier i depositum eller hva som en må til for å få bygget tillit.
Sist endret av Heltpåtryne; 12. januar 2012 kl. 04:49.
Tror ikke nicket ditt hjelper deg særlig med og høres ut som en oppegående fyr i hvertfall
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Tror ikke nicket ditt hjelper deg særlig med og høres ut som en oppegående fyr i hvertfall
Vis hele sitatet...
Hehe, har bestandig hatt dårlig fantasi når det kommer til ingame/forum nicks
Lettere hvis du deler opp oppholdet kanskje? at du er et par dager her og et par dager der.. da er det ikke så farlig om dere ikke skulle komme overens.

Hvor gammel er du?
Sitat av dropkick Vis innlegg
Lettere hvis du deler opp oppholdet kanskje? at du er et par dager her og et par dager der.. da er det ikke så farlig om dere ikke skulle komme overens.

Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
Ja det kan man jo også gjøre men jeg er overhode ikke vanskelig å komme overens med, jeg er av typen som godtar det meste (Både på godt og ondt).

Jeg er 19.