Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 729
finnes det et script ala = http://www.interactivetools.com/prod.../features.html

har faen leitet dette helvetes nettet opp og ner.. modemet er tungpustet allerede, såvidt det klarer og hoste ut disse bokstavene..

jeg trenger et system som kun har artikler (laste opp bilder osv) i forskjellige kategorier og forskjellige brukernivåer.....


[SIZE=3]Med andre ord HELT likt article manager[/SIZE]


problemet mitt er at det haster for meg å få tak i det nå og jeg er ikke god nokk til og lage det selv (så ikke henvis meg til php.net i postene under for da sprenger jeg)

så hvis noen sitter på noe informasjon så løser problemet mitt utenom å betale 299 doller så skal jeg faen gladelig betale de en slant (nei jeg sier ikke hvor mye men det blir i hundrevis kroners klassen)

(forresten ser jeg det ikke er noen SURE smilies )
Nå tror jeg han daua

Kansje du kunne si om du skulle bruke MySQL eller et fil basert system?
Trådstarter
Opprinnelig postet av HeavyD
Nå tror jeg han daua

Kansje du kunne si om du skulle bruke MySQL eller et fil basert system?
Vis hele sitatet...
kan egentlig være begge deler, men helst MySQL
samme om det er php eller perl

Xaff: giirrrrr
Jeg kunne vel sett på det, men siden det haster så tviler jeg på at jeg får det ferdig i tide til deg..
Trådstarter
sitter med ferdig design til en side har bare igjen å legge inn selve systemet.. kunne du laget et siden du skriver "men siden det haster så tviler jeg på at jeg får det ferdig i tide til deg"
jeg kunne sansynelig fått laget det til deg. Må nok jobbe litt med bilde systemet, men artiklene i rein tekst kunne jeg fått til deg på en dag eller no.
Trådstarter
men det skal være en WYSIWYG editor

du kan se mer om hva article manager egentlig gjør her

http://www.interactivetools.com/cgi/...rtman_demo</a> du trenger ikke fylle inn din sjikkelige mail...

selve utsende på admin osv gir jeg blanke i !