Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1787
Hey!


http://www.asparges.net/stasj/iframe/

Åssen får jeg iframe'n gjennomsiktig?

har skrevet allowtransparency='true', men får den allikvel ikke gjennomsiktig...

Anyone?
sett bgcolor i dokumentet som skal åpnes i iframen til "transparent".
ligna litt på siden din det mia :P bare bytter ut aspargesen eller hva faen slags grønnsak det er med en platespiller. *host* ripoff.
det slo meg og.. hvis det er dette designet du mener, that is. ;> torquate.net has teh nye klær igjen.
bytta igjen mia? wow! Stilig!
Trådstarter
er jo IKKE kopi, og den er LANGT fra ferdig.. dessuten har jeg ikke lik font på menyen engang.. fargen ble grønn fordi asparges'en er grønn, ikke fordi mia hadde grønt på sin side...
jocke; man trenger ikke ha lik font på menyen for at designet skal være samme konsept.
han har tatt ideen fra mia, men som vi faktisk ser bygger han siden opp dra grunnen, han har ikke kopiert din eksakte html kode... synes det er bra at jocke faktisk prøver å bygge fra scratch...

det er slik man lærer, ikke ved å kopiere...
så å ta en idè er ikke å kopiere?
når vi snakker om jocke har han vel lasta ned siden til mia, byttet litt bilder og sagt det var hans...
digital; er ikke min kode.. :>
style="background-color: transparent;"

Den var litt lik mias ja, kanskje du ikke skulle bruke den i det hele tatt? Uansett likte jeg den ikke noe serlig.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
hvem bryr seg om designen ligner litt?
style="background-color: transparent;"

det var jo noe han spurte om i en annen tråd, så forklarte mia hvordan han skulle gjøre det.
Opprinnelig postet av mongob0ffel
hvem bryr seg om designen ligner litt?
Vis hele sitatet...
holder med deg her.. om det ligner litt ser jeg ikek noe galt i, men om det er en komplett ripoff.. da kan man diskutere saken.

Vanskelig og lage noe som ikke ligner noe annet i dags dato..

Mia: du burde være stolt når noen tar ideer fra deg
det ER faktisk ikke så vanskelig å lage noe som ikke ligner i dags dato.

det er helt ok å hente inspirasjon fra designene mine, men akkurat den der synes jeg var litt mer enn inspirasjon.
mia: hvordan vet du at han rippa deg? og at ikke du har rippa av noen andre igjen?

btw: takk crew for at dere er så flinke til å slette postene mine! keep it up!
offtopic: Det er jo det samme da, linker til venstre og bilde med transparent i iframe! Er jo egentlig bare bildet som er bytta ut og teksten på linkene!
na1t; jeg ser designet hans. jeg ser på mitt forrige som jeg tok ned i går. hm. ganske likt ja. jeg tenker "hm, spurte ikke han i msn om hvordan jeg hadde lagt det designet?", "hm, synes ikke han det designet var bra?"

og jeg -vet- at jeg ikke har rippa det av noen andre fordi jeg av prinsipp ikke kopierer sider. da er det ikke min idè, og da har jeg heller ikke rett til å lage det. synes jeg.

chnes; det som er ulikt er også at jeg hadde en grønn ramme rundt iframen.
nå har han tatt det ned, så han følte seg vel kanskje truffet.

dette ble veldig offtopic..
Hmmm... jocke hadde vel faktisk en versjon av sida si som kunne minne ganske mye om den "grønne sida" di, mia, som han la ut før du la ut din. Ikke helt ulik den som ligger på www.asparges.net nå - men annet aspargesbilde, litt skarpere/klarere grønnfarge osv.

Nå fikk jeg ikke sett den versjonen han hadde lagt ut som skulle være så voldsomt ripoff, men han har ihvertfall vært inne på noe liknende tidligere, før du la ut den "grønne/1210"- torquate'n. Er vel noen andre her som husker den? http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=13447 Den tråden ble starta 8.feb, og torquate.net v25 ble lagt ut den 10.feb. Hvis han har vært inne på noe liknende selv [b]først[b] blir det litt feil å flame han så jævelig liksom, når han i realiteten har bygd videre på sitt eget design.
atomet - jeg la ut det designet tre-fire dager før jeg posta det i showroom.
åkai dah, men snakka du med han om det før det også? Mener ikke at du har rippa han, men bare at det egentlig ikke ser ut som han har vært fullt så sleip som enkelte her tydeligvis mener.
ja, jeg snakka med han i MSN om det designet.
[ Holder vi oss til topicen nå eller? ]

_kan_ bli bra det jocke
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hva kan bli bra? Siden er jo ikke der en gang lengre..
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
seff mente jeg asparges.net.. hadde sett det tidligere og nå så jeg at han hadde puttet det på selve domenet..
Det er fodri han har flytta den til index i domenet!
Trådstarter
ok... jeg tror jeg skriver ferdig den siden jeg har på www.asparges.net nå (dvs teksten), og så trasher jeg designet og lager nytt.. har fått en liten ny idè... (og hvis ikke mia tilfeldigvis lager noe liknende, er det ikke i nærheten av mia's design)